Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بانک تجارت نخستین اطلاعیه خود را در خصوص پرداخت وجوه سپرده گذاران تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان منتشر کرد.

اطلاعیه یک بانک بورسی با نماد متوقف، درباره پرداخت وجوه سپرده گذاران "البرز ایرانیان"

به گزارش بورس24 ، در اطلاعیه بانک تجارت آمده است : با تبریک فرا رسیدن آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) ، بدینوسیله به اطلاع سپرده گذاران محترم تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان می رساند :

براساس مصوبه شورای محترم پول و اعتبار و ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر واگذاری مدیریت دارایی ها و بدهی های تشکیلات فوق به بانک تجارت و حسب تصمیم سران محترم سه قوه ، شرایط لازم برای پرداخت وجوه سپرده گذاران گرامی فراهم آمده است ، لذا با عنایت به تخصیص خط اعتباری از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مقرر گردید وجوه سپرده گذاران براساس جداول ذیل (مندرج در سایت اینترنتی بانک تجارت) پرداخت گردد . از این رو از سپرده گذارانی که مانده مجموع سپرده های آنها تا مبلغ یک میلیارد ریال می باشد دعوت به عمل می آورد تا با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه ، کارت ملی ، دفترچه یا گواهی سپرده به شعب منتخب بانک تجارت مطابق لیست ذیل (مندرج در سایت اینترنتی بانک تجارت)مراجعه نمایند.

از سپرده گذاران محترم تقاضا می شود جهت سهولت در انجام کار ، صرفا در تاریخ های تعیین شده به شعب منتخب این بانک مراجعه نموده و همکاری لازم را با کارکنان شعب جهت تسریع در احراز هویت و پرداخت وجوه بعمل آورند . وجوه سایر سپرده گذاران محترم نیز پس از ابلاغ مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف خواهد شد. بانک تجارت از صبر و شکیبایی سپرده گذاران سپاسگزاری می نماید.

ضمنا تسهیلات گیرندگان محترم نیز می توانند از طریق شعب منتخب بانک تجارت نسبت به واریز/تسویه تسهیلات و اقساط تعیین شده اقدام نمایند.

سپرده گذاران محترم می توانند اطلاعات بیشتر در این خصوص را از سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir و یا مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره 1554 دریافت نمایند.

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24