Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

تالارهای مختلف بورس کالای ایران طی آبان ماه سال ۹۶ شاهد معامله بیش از دو میلیون و ۳۴۳ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۷ هزار میلیارد ریال بود که به ترتیب رشد ۳ و ۲۲ درصدی را در حجم و ارزش تجربه کرد.

معامله بیش از ۴۷ هزار میلیارد ریال انواع محصول در بورس کالای ایران

به گزارش بورس24 ؛ طی ماه گذشته تالار محصولات کشاورزی شاهد معامله بیش از ۱۷۶ هزار و ۲۰۲ تن انواع محصول به ارزش یک هزار و ۶۲۵ میلیارد ریال بود.بر این اساس در این تالار ۹۰۱ هزار قطعه جوجه یکروزه، ۱۶۶ هزار و ۵۰۰ تن گندم، ۵ هزار و ۳۰۰ تن شکر، ۳ هزار و ۴۵۱ تن ذرت و ۵۰ تن برنج طی ماه مذکور به فروش رسید.

این گزارش حاکی است، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در ماهی که گذشت شاهد معامله افزون بر یک میلیون و ۴۱۳ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۵ هزار و ۳۳۱ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود. در این تالار بالغ بر ۵۲۱ هزار و ۵۴۰ تن انواع قیر، ۲۹۰ هزار و ۴۱۰ تن انواع مواد پلیمری و ۹۸ هزار و ۴۲۶ تن مواد شیمیایی معامله شد.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۳۴۹ هزار و ۹۰۰ تن وکیوم باتوم، ۹۷ هزار تن لوب کات، ۴۳ هزار و ۱۷۰ تن گوگرد، ۲۰ تن انواع گاز ها و خوراک، ۸ هزار تن عایق رطوبتی، یک هزار و ۵۰۰ تن سلاپس واکس و ۳ هزار و ۵۴۲ تن روغن اشاره کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا نیز در آبان ماه شاهد معامله بیش از ۷۴۶ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۹ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال بود. در این تالار ۶۶۳ هزار و ۸۴۸ تن انواع فولاد، ۱۸ هزار و ۵۸۵ تن انواع مس، ۴۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۱ تن کنسانتره ، ۵۴ کیلوگرم شمش طلا، ۱۲۰ تن روی، ۳۰۰ تن کک، ۵۵ هزار تن سنگ آهن، ۲ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی و ۵ هزار و ۶۸۰ تن انواع آلومینیوم از سوی مشتریان خریداری شد.

بازار فرعی بورس کالا نیز طی مدت مذکور معامله ۱۰۰ تن انواع محصول معدنی، ۳ هزار و ۴۰۰ تن انواع محصول کشاورزی و ۲ هزار و ۴۳۳ تن ضایعات فلزی را تجربه کرد.

منبع: بورس کالا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24