Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

علیرضا بیانیان مدیر عامل شرکت بیمه آرمان در خصوص آخرین وضعیت بیمه مسکن مهر در زلزله کرمانشاه به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: بانک مسکن به هر خانواده در هر منطقه ای تسهیلات ارائه داده و بیمه آرمان مسئولیت بیمه آن را به عهده گرفته است به این معنی که هر درصدی از ارزش ملک تسهیلات داده شد ما آن را تحت پوشش قرار می دهیم که البته رقم آن بسیار بالا است و فقط حق بیمه ای که پرداخت می شود چندین میلیارد است.

بیمه گر مسکن مهر کرمانشاه / خسارت ها خیلی خیلی بالاست!!

بورس24 : «بیمه آرمان» با جذب پرتفولیوی 2230میلیارد ریالی توانسته حلقه ارتباطی خوبی با سازمان های بزرگ بانکی ، اقتصادی، صنعتی و تجاری ایجاد نماید. این شرکت تا سال 95 دارای تعداد 40شعبه در مراکز استان ها، 469نماینده در سراسر کشور و 270کارگزاری فعال بوده است.

«آرمان» با سرمایه 1200میلیارد ریال ، عهده دار بیمه های تسهیلات بانک مسکن است که با توجه به زلزله اخیر در کرمانشاه ، پس از اعلام خسارت بانک مسکن؛ به عنوان بیمه گذار مسکن مهر سرپل ذهاب تعهدات خود را عهده دار خواهد شد.

البته این نکته هم باید مورد توجه قرار بگیرد که زلزله جزء بیمه های آتش سوزی و زیر پوشش بیمه اتکایی محسوب می شود ، در نتیجه بر اساس قانون با مشارکت سایر شرکت های بیمه ای تحت نظارت بیمه مرکزی، این خسارت ها پرداخت می شود.

علیرضا بیانیان مدیر عامل شرکت بیمه آرمان در خصوص آخرین وضعیت بیمه مسکن مهر در زلزله کرمانشاه به خبرنگار بورس24 گفت: بانک مسکن به هر خانواده در هر منطقه ای تسهیلات ارائه داده و بیمه آرمان مسئولیت بیمه آن را به عهده گرفته است به این معنی که هر درصدی از ارزش ملک تسهیلات داده شد ما آن را تحت پوشش قرار می دهیم که البته رقم آن بسیار بالا است و فقط حق بیمه ای که پرداخت می شود چندین میلیارد است.

وی گفت: در خصوص زلزله کرمانشاه هنوز برآورد دقیقی از آمار خسارت توسط بانک مسکن ارائه نشده است، ولی هر زمان بانک مسکن عددی را به ما اعلام نمایند ما رقم اعلامی را بررسی خواهیم کرد در حال حاضر تمام خانه هایی که در کرمانشاه وام مسکن داده شده تحت پوشش ما هستند و بزرگترین آسیب در مسکن مهر بوده و به علت عدم استفاده درست از مصالح و امکانات دچار آسیب شده است.

وی گفت: به طور کلی آنچه در صورت های مالی به عنوان درآمد در حساب ها منظور می شود حق بیمه دریافتی است و سرمایه تحت پوشش نیست. سرمایه تحت پوشش چندین برابر حق بیمه دریافتی است که رقم آن با توجه به زمین لرزه اخیر بسیار بالا است.به همین دلیل هنوز نمی‌توانیم به طور دقیق آمار درستی از این موضوع ارائه دهیم به محض این که آواربرداری انجام شد و برآورد صحیحی از ارزش خانه‌های آسیب‌دیده مشخص شد ما نیز اعداد و ارقام را اعلام خواهیم کرد .

مدیر عامل بیمه آرمان گفت: این بیمه ها به صورت اتکایی است به نوعی، شرکت های بیمه شرکای زیادی دارند یکی از این شرکا بیمه های اتکایی است. ما روی قراردادها بیمه اتکایی داریم به نوعی تعهدات خود را نزد سایر شرکت ها بیمه می‌کنیم حتی ممکن است اکانت مورد نظر در سایر کشورهای دنیا نیز بیمه باشد که این خاصیت بیمه اتکایی است، زلزله هم یکی از خطراتی است که در بیمه های آتش سوزی دیده شده است.

وی گفت: بانک مسکن بیمه گذار ما است و به اندازه ای که وام می دهد از بیمه آرمان پوشش بیمه‌ای دریافت می‌کند در نتیجه تمام کسانی که دارندگان وام مسکن هستند، نوعی بیمه گذار ما هستند.البته با توجه به این که در این زلزله علاوه بر مسکن، مکان های تجاری و اداری نیز آسیب دیده است، سایر شرکت های بیمه ای نیز در این موضوع به هر کسی با توجه به میزان خسارت و درصد پوشش بیمه‌ای باید کمک نمایند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24