Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

برای توسعه صادرات محصولات فولاد آلیاژی ایران اولین محموله ریلی محصولات به مقصد بندرعباس ارسال شد تا از آنجا با کشتی به اتحادیه اروپا صادر شود.

«فولاژ» رکورد فروش روزانه خود را شکست

بورس24 : آخرین وضعیت فروش فولاد آلیاژی ایران مشخص شد. این شرکت رکورد 5 ساله فروش خود را شکست.

علیرضا چایچی یزدی مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد آلیاژی ایران در خصوص آخرین وضعیت فروش این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: رکورد فروش روزانه محصولات شرکت پس از ۵ سال شکسته شد و رکورد جدید ۳۰۷۵ تن در روز بوده است.

وی گفت: این رکورد فروش نسبت به گذشته حدود ۵ درصد رشد داشته است. با توجه به تعاملات سازنده که مشتریان داشته ایم و توسعه بازاری که حادث شد علاوه بر صنایع قطعه سازی خودرو، در صنایع معدنی و پیچ و مهره سازی و سایر صنایع تعاملات خوبی داشته ایم.

او گفت: همچنین شرکت تمام تلاش خود را برای بازگرداندن مشتری های گذشته و از دست رفته انجام داده است.

چایچی در خصوص صادرات محصولات این شرکت نیز توضیح داد: برای توسعه صادرات محصولات فولاد آلیاژی ایران اولین محموله ریلی محصولات به مقصد بندرعباس ارسال شد تا از آنجا با کشتی به اتحادیه اروپا صادر شود.

وی گفت : محصولات ما شامل میلگرد، تسمه چهارگوش و محصولات آلیاژی است که در اروپا برای صنایع ماشین سازی و نیروگاهی و قطعه سازی استفاده می شود.

وی افزود: فروش محصولات ما در آبان ماه با دستیابی به عدد ۳۴ هزار تومان رشد فزاینده ۲۰ درصدی در قیاس با مهر ماه و بیش از ۳۰ درصدی در مقایسه با شهریور ماه جاری داشته است.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد آلیاژی ایران همچنین گفت: بحث اعطای عاملیت فروش در کشور اندونزی نیز مطرح است و امیدواریم که توسعه بازار خوبی در شرق آسیا داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرکت تمام تلاش خود را انجام داده تا طبق برنامه پیش برود، گرچه در این ۸ ماهه کمی انحراف وجود دارد ولی تلاش می‌کنیم که از لحاظ درآمدی قطعاً بودجه مورد نظر را پوشش داده و حتی کمی بیشتر از آن نیز به دست بیاوریم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24