Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در دنیای امروز فرآورده‌های نفتی نقش ارزنده‌ای را در فعالیت‌های اقتصادی کشور ایفا می‌کنند که بخش مهمی از این فرآورده‌ها مرتبط با صنایع پتروشیمی است. جایگاه این صنعت در بازار سرمایه ایران نیز مشهود است به گونه ای که محصولات شیمیایی در حدود ٢١ درصد از ارزش بازار بورس تهران و ٢٢ درصد از ارزش بازار فرابورس ایران را به خود اختصاص داده اند. در همین راستا، این بار شرکت بین‌المللی نکسانت(NEXANT) به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه‌دهنده مشاوره تخصصی در زمینه‌های صنایع نفت، پالایش و صنایع شیمیایی با بیش از ۴٠ سال سابقه ، مرکز مالی ایران را به عنوان همکار خود در برگزاری این کارگاه انتخاب کرده است.

اولین کارگاه تخصصی «صنعت پتروشیمی جهانی» برگزار می شود

بورس24 : شرکت نکسانت و مرکز مالی ایران اولین کارگاه تخصصی «صنعت پتروشیمی جهانی» را برگزار می کنند.

در دنیای امروز فرآورده‌های نفتی نقش ارزنده‌ای را در فعالیت‌های اقتصادی کشور ایفا می‌کنند که بخش مهمی از این فرآورده‌ها مرتبط با صنایع پتروشیمی است. جایگاه این صنعت در بازار سرمایه ایران نیز مشهود است به گونه ای که محصولات شیمیایی در حدود 21 درصد از ارزش بازار بورس تهران و 22 درصد از ارزش بازار فرابورس ایران را به خود اختصاص داده اند. در همین راستا، این بار شرکت بین‌المللی نکسانت(NEXANT) به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه‌دهنده مشاوره تخصصی در زمینه‌های صنایع نفت، پالایش و صنایع شیمیایی با بیش از 40 سال سابقه ، مرکز مالی ایران را به عنوان همکار خود در برگزاری این کارگاه انتخاب کرده است.

هدف از برگزاری این کارگاه آشنا شدن مدیران ارشد صنایع پتروشیمی و فعالان بازارهای مالی با روندهای این صنعت در سطح بین المللی و تحلیل روند آتی این صنعت در جهان است.

این کارگاه یکی از برترین دوره‌های آموزشی نکسانت است که طی بیش از سه دهه هزاران متخصص صنعت از ا ین دوره بهره برده‌اند و به عنوان اصلی‌ترین و جامعترین دوره آموزشی در صنایع شیمیایی شناخته شده است. در این کارگاه تمام زنجیره‌های ارزش اصلی پتروشیمی گوشش داده می‌شود و به بیان مقدمه‌ای درباره انرژی، مواد اولیه، مواد پتروشیمی و پلیمرها پرداخته خواهد شد.

شرکت نکسانت طی سالهای متوالی علاوه بر خدمات مشاوره، شبکه آموزشی بسیار قدرتمندی را ایجاد کرده که نمونه بارز آن برگزاری دوره صنعت پترو شیمی جهانی است . از جمله مشتریان نکسانت، شرکت باسف (BASF) آلمان، بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات شیمیایی در جهان است که در بیش از 80 کشور دنیا شریک تجاری دارد.

مخاطبان این کارگاه را مدیران صنایع پتروشیمی و شیمیایی، متخصصان بخش مالی، موسسات پژوهشی و کلیه کسانی‌که درصدد به‌روزرسانی و گسترش سطح دانش خودبرای شناسایی زنجیره‌های اتصال این صنعت هستند؛ تشکیل می‌دهند.

این کارگاه در تاریخ‌های 25و 26 ام آذرماه برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز مالی ایران به نشانی www.ifc.ir مراجعه یا با شماره‌های 66724343-66724545 تماس بگیرید.

منبع : روابط عمومی مرکز مالی ایران

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24