Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رضایت مجمع به تقسیم سود ٣٠ تومانی مجمع عادی به طور سالانه شرکت قند لرستان با حضور بیش از ۸۳ درصد از سهامداران تشکیل گردید. جبار علی زارع مدیر عامل قند لرستان در خصوص وضعیت مالی شرکت در سال مالی ۹۶ گفت: شرکت توانست در سال مالی ۹۶ حدود ۷۳ میلیارد تومان درآمد داشته باشد که این میزان به نسبت سال قبل حدود ۶ میلیارد تومان افت داشته است و...

مدیر عامل قند لرستان در مجمع: توانستیم ۱۲ میلیارد تومان سود محقق کنیم / در سال مالی ۹۶ حدود ۷۳ میلیارد تومان درآمد داشتیم

ستاره شهریاری - مجمع عادی به طور سالانه شرکت قند لرستان با حضور بیش از ۸۳ درصد از سهامداران تشکیل گردید.  

به گزارش خبرنگار بورس24 ، جبار علی زارع مدیر عامل قند لرستان در خصوص وضعیت مالی شرکت در سال مالی ۹۶ گفت: شرکت توانست در سال مالی ۹۶ حدود ۷۳ میلیارد تومان درآمد داشته باشد که این میزان به نسبت سال قبل حدود ۶ میلیارد تومان افت داشته است.

او گفت: برنامه افزایش ظرفیت کارخانه به دو برابر در دستور کار است. 

وی ادامه داد: خوشبختانه سود خالص شرکت در این سال رشد حدود ۴ میلیارد تومانی را تحصیل نموده و توانستیم ۱۲ میلیارد تومان سود محقق کنیم. همچنین سود هر سهم از ۳۵ تومان در سال ۹۵ به ۵۳ تومان در سال ۹۶ افزایش داشته است.

زارع در خصوص قیمت شکر در سال مالی ۹۶ گفت : در این سال قیمت شکر ۲۵۲۰ تومان بوده است و دولت هم به ازای هر کیلو ۲۳۶ تومان یارانه در نظر گرفته که مبلغ یارانه از دو سال پیش تاکنون دریافت نگردیده است.

مدیر عامل قند لرستان به کشت پاییزه اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت کم آبی و افت سطح آبهای زیر زمینی منجر شد تا کشت چغندر پاییزه در خوزستان مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: همچنین بررسی برای کشت پاییزه در منطقه پلدختر هم بررسی شده است و برنامه کشت پاییزه در دستور کار است و شرکت برنامه توسعه کارخانه را در دستور کار دارد.

وی در خصوص عملکرد کشاورزی کارخانه گفت: سال ۹۶ حدود۳ هزار هکتار زمین زیر کشت چغندر بود و ۱۵۵ هزار تن چغندر خریداری شده است و بیش از ۲۳  هزار تن شکر تولید و ۲۲ هزار تن فروش محقق شده که به نسبت سال قبل افت ۱۸.۵ درصدی در تولید و ۲۳ درصدی در فروش را تجربه کرده ایم.

زارع در خصوص برنامه های شرکت گفت: مطالعات اولیه در خصوص گاز سوز نمودن یک واحد بویلر در دستور کار است، همچنین به کارگیری تکنولوژی تصفیه روز دنیا در جهت افزایش بازدهی و کاهش آلایندگی همچنین شرکت در نظر دارد تا علاوه بر جایگزینی و اصلاح ماشین آلاتدر صورت تامین بودجه خط تولید خام هم بازسازی خواهد شد.

وی در خصوص ۳۳۰۰ متر زمین تصرف شده از سوی شهرداری گفت: مراحل حقوقی در حال اجراست و گزارشات تایید نشده کارشناسی از سوی مراجع قضایی حدود ۱.۸ میلیارد تومان اعلام شده و مبلغ نهایی در دست پیگیری است. 

زارع درمورد یارانه شکر هم گفت: امسال هم قیمت شکر ۲۷۲۲ تومان اعلام شده و هنوز رقم یارانه مشخص نشده است.

گفتنی است، در این مجمع به ازای هر سهم۳۰ تومان سود تقسیم شد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24