Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

یک مقام مسئول در دانشگاه شهید بهشتی: با کمک شتاب دهنده فارابی قصد داریم، به مرکزی برای فناوری های مالی کشور تبدیل شویم / این حرکت از یک سال پیش کلید خورد شتاب هنده ستارگان فارابی در ۲۱ آبان ۱۳۹۶ میزبان سرمایه گذارانی از صندوق ها، بانک ها، موسسات مالی و سرمایه گذاران نیک اندیش بود، تا ۷ استارتاپ فین تک این مرکز شتاب دهی پس از یک سال فعالیت برای جذب سرمایه، در مقابل سرمایه گذاران به ارائه خدمات بپردازند...

خدمات رسانی شتاب دهنده فارابی به بیش از ۷۰۰۰ نفر از اهالی بازار سرمایه

بورس24 : شتاب دهنده ستارگان فارابی در ۲۱ آبان ۱۳۹۶ میزبان سرمایه گذارانی از صندوق ها، بانک ها، موسسات مالی و سرمایه گذاران نیک اندیش بود، تا ۷ استارتاپ فین تک این مرکز شتاب دهی پس از یک سال فعالیت برای جذب سرمایه، در مقابل سرمایه گذاران به ارائه خدمات بپردازند.

حضور 100 سرمایه گذار 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، این رویداد در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و در آن بیش از ۱۰۰ سرمایه گذار حاضر شدند تا با استارتاپ های مالی جدید کشور آشنا شوند. 

دکتر پرند، سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در ابتدای این رویداد ضمن خیر مقدم به کلیه حاضرین، به این موضوع اشاره داشتند که دانشگاه شهید بهشتی با کمک شتاب دهنده فارابی قصد دارد تا تبدیل به مرکزی برای فناوری های مالی (Fintech) کشور شود و این حرکت از یک سال پیش شروع شده است.

حمایت دولت از شتاب دهنده فارابی 

در ادامه این رویداد آقای مهندس هزاوه، مدیر مرکز شتاب دهی نوآوری (از زیر مجموعه های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) از اهداف مرکز شتاب دهی نوآوری در حمایت از شتاب دهنده فارابی گفتند و اعلام کردند که حمایت دولت از شتاب دهنده فارابی با اعطای مجوز شتاب دهی به این شتاب دهنده از ۶ ماه گذشته رسما انجام شده است. 

اهمیت کمک به راه اندازی استارتاپ های حوزه فین تک 

همچنین رحمان بابازاده، مدیر عامل کارگزاری فارابی نیز به عنوان آخرین سخنران این همایش درباره نیاز به همکاری مجموعه های مختلف دولتی و خصوصی برای کمک به راه اندازی استارتاپ های حوزه فین تک سخن گفت.

پس از سخنرانی های ابتدایی این رویداد مهندس کندری، مدیر عامل شتاب دهنده فارابی به بیان آمارهای یک سال فعالیت این شتاب دهنده تخصصی فناوری های مالی پرداخت.

او گفت: شتاب دهنده فارابی تاکنون ۳۹ موقعیت شغلی مستقیم ایجاد کرده است. از نظر پراکندگی دانشگاهی نیز بیش از ۴۰ درصد افراد مشغول به فعالیت در شتاب دهنده فارابی از فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی هستند.

خدمات رسانی به 7 هزار نفر از اهالی بازار سرمایه 

وی ادامه داد: همچنین این شتاب دهنده تاکنون به بیش از ۷۰۰۰ نفر در بازار سرمایه به صورت مستقیم خدمت رسانی داشته است. در ادامه ستارگان شتاب دهنده فارابی در زمان ۱۰ دقیقه ای به ارائه استارتاپ های فین تکی خود پرداختند.

و همچنین: 

مدیریت سرمایه استلار (stellaramc.com)

هوشمند سهم (hooshmandsahm.com)

صد تحلیل (100tahlil.com)

زیبال (zibal.ir)

ویزپی (vizpay.ir)

شمعدونی (shamdooni.org)

ایکس تریدر (xtrader.ir) 

۷ ستاره شتاب دهنده فارابی بودند که کسب و کار خود را به سرمایه گذاران معرفی کردند و میزان جذب سرمایه خود را نیز به سرمایه گذاران اعلام کردند.

ارزش پرتفوی شتاب دهنده فارابی 

به گزارش خبرنگار ما ارزش پورتفوی شتاب دهنده فارابی بیش از ۷ میلیارد تومان برآورد می شود که از این میان سرمایه گذاران در سایزهای مختلف می توانند، به مشارکت و سرمایه گذاری با این استارتاپ ها بپردازند. 

شتاب دهنده فارابی در سال دوم فعالیت خود قصد دارد، در حوزه بلاک چین، بیمه (insuretech) و بازار سرمایه فعالیت خود را ادامه دهد و میزبان استارتاپ هایی از این دست باشد.

گفتنی است، در انتهای این رویداد سرمایه گذاران فرصت داشتند تا با ۷ استارتاپ مستقر در شتاب دهنده فارابی به صورت مستقیم مذاکره ای کوتاه داشته باشند تا در صورت تمایل مذاکرات آتی در خصوص سرمایه گذاری را ادامه دهند. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24