Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

به دانش ژاپنی‎ ها در مدیریت بحران دست یافته ایم! حمید رضا عراقی در سخنانی گفت: مردم نقش مهمی در کمک به مدیریت بحران دارند؛ بخشی از این موضوع به فرهنگ‌ سازی و اطلاع‌ رسانی باز می‌ گردد؛ چرا که حوادث طبیعی در تمامی کشورها اتفاق می افتد و اگر مردم آموزش دیده باشند، نه تنها حوصله کافی به خرج می‌ دهند، بلکه به خوبی می‌ توانند به سازمان‌ های خدمت رسان و امدادگران کمک کنند...

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران: اگر زلزله ای در تهران رخ دهد، تخلیه گاز را در کوتاه ترین مدت و با بیشترین میزان امنیت انجام می دهیم، چون که...

بورس24 : مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از امکان تخلیه سریع گاز شبکه سطح شهر در سریع ترین زمان ممکن خبر داد و گفت: در صورت وقوع زلزله در شهرهای بزرگ، وصل مجدد گاز و تغذیه شبکه گازرسانی و نشت یابی کوچه به کوچه ماه ها به طول می انجامد. 

حمید رضا عراقی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در خصوص پیش ‎بینی وقوع زلزله در کلان شهرهایی مانند تهران گفت: تمهیداتی را در نظر گرفته ایم که اگر زلزله در شهرهای بزرگی مانند تهران اتفاق بیفتد، تخلیه گاز از سطح شهر در کوتاه ترین مدت و با بیشترین میزان امنیت انجام شود.

وی افزود: در شهرهای بزرگ، وصل مجدد گاز و تغذیه شبکه گازرسانی و نشت یابی کوچه به کوچه ماه ها به طول می‌ انجامد.

این مقام مسئول به همکاری های مشترک میان شرکت ملی گاز ایران و شرکت گاز ژاپن اشاره کرد و گفت: ما از تجربیات و دانش ژاپنی‎ ها در ایران برای مدیریت بحران استفاده کرده‌ ایم، چرا که تهران شهر بزرگی است و اگر زلزله ای در آن اتفاق بیفتد حوادث مخرب زیادی در پی خواهد داشت.

عراقی با بیان این ‎که متاسفانه در ایران زمانی که بحران اتفاق می افتد مردم عصبانی و ناراحت و نگران هستند، تاکید کرد: این آگاهی‌ بخشی به مردم، وظیفه رسانه‌ ها است.

وی همچنین بر مدیریت هوشمندانه ‎تر و با برنامه‌‌ تر توزیع امکانات در مناطق آسیب دیده تاکید کرد و گفت: مردم نقش مهمی در کمک به مدیریت بحران دارند؛ بخشی از این موضوع به فرهنگ‌ سازی و اطلاع‌ رسانی باز می‌ گردد؛چرا که حوادث طبیعی در تمامی کشورها اتفاق می افتد و اگر مردم آموزش دیده باشند، نه تنها حوصله کافی به خرج می‌د هند بلکه به خوبی می‌ توانند به سازمان‌ های خدمت رسان و امدادگران کمک کنند. 

منبع: ایلنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24