Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در رابطه با تجارت قدم‌ های خیلی بزرگی برداشتیم، خیلی بیشتر از آنچه فکرش را بکنید رئیس جمهوری آمریکا می‎گوید، چهارشنبه این هفته بیانیه بسیار جامعی در شرح دستاوردهای سفرش به آسیا ارائه خواهد کرد که شامل مسائلی درباره کره شمالی، تجارت و دیگر موضوعات خواهد بود...

ترامپ: چهارشنبه این هفته بیانیه من درباره دستاوردهای سفر به آسیا را بخوانید

بورس24 : رئیس جمهوری آمریکا می ‎گوید چهارشنبه این هفته بیانیه بسیار جامعی در شرح دستاوردهای سفرش به آسیا ارائه خواهد کرد که شامل مسائلی درباره کره شمالی، تجارت و دیگر موضوعات خواهد بود. 

به گزارش آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که صبح امروز دوشنبه را با حضور در افتتاحیه نشست آ سه آن آغاز کرد، می‌گوید چهارشنبه این هفته وقتی به کاخ سفید برگردد، بیانیه مهمی درباره دستاوردهای سفر خود به ۵ کشور آسیایی صادر خواهد کرد.

وی این اظهارات را هنگام دیدار با «مالکوم ترنبول» و «شینزو آبه» نخست‌وزیران استرالیا و ژاپن مطرح کرد و گفت: این بیانیه خیلی کاملی درباره تجارت، کره شمالی و خیلی مسائل دیگر خواهد بود.

ترامپ ادامه داد: در رابطه با تجارت قدم‌های خیلی بزرگی برداشتیم. خیلی بیشتر از آنچه فکرش را بکنید.وی همچنین از توافق‌ های تجاری میان شرکت‌ های آمریکایی و خارجی نام برد.

گفتنی است، فیلیپن آخرین مقصد تور آسیایی ترامپ بعد از سفر به ژاپن، کره جنوبی، چین و ویتنام است. این سفر ۱۲ روز طول کشید و موضوعات اصلی آن مسئله هسته‌ای کره شمالی و تجارت بود.

منبع: مهر 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24