Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مبالغی که به حساب «تایپکو» از محل پذیره نویسی حق تقدم ها واریز می شود، پتانسیل سرمایه گذاری و افزایش نقدینگی را دارد.

پیش بینی آینده ای بهتر برای تاپیکو، پس از تصویب افزایش سرمایه

بورس24 : با توجه به انجام افزایش سرمایه تاپیکو در سال جاری، این شرکت به زودی پذیره نویسی حق تقدم خود را پایان و با مبالغ به دست آمده سرمایه گذاری های شرکت افزایش می یابد. همچنین افزایش نقدینگی این هلدینگ موجب کاهش هزینه های مالی شرکت خواهد شد.

امیر مهدی صبائی، مدیر پرتفولیوی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز تامین در خصوص آخرین وضعیت افزایش سرمایه این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: افزایش سرمایه تاپیکو مصوب شد و تا 13 آذر ماه مهلت پذیره نویسی است. امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری افزایش سرمایه به ثبت برسد.

وی ادامه داد: مبالغی که به حساب «تایپکو» از محل پذیره نویسی حق تقدم ها واریز می شود، پتانسیل سرمایه گذاری و افزایش نقدینگی را دارد.

صبائی گفت: کاهش هزینه های بانکی «تاپیکو» مستمر بوده و سود عملیاتی و حاصل از سرمایه گذاری «تاپیکو» کاملا ادامه دار است و سال های آینده حتی هزینه های مالی ما از این کمتر می شود و به لحاظ سود عملیاتی و سرمایه گذاری پتانسیل رشد زیادی در «تاپیکو» وجود دارد.

وی گفت: سال آینده پبیش بینی سیاست حداکثری تقسیم سود می شود. به هر حال «تاپیکو» به لحاظ قیمتی بیشتر از این قیمت ها ارزنده است. گرچه ممکن است وضعیت فعلی شرکت چندان صعودی نباشد، اما در دراز مدت این شرکت به رشد خوبی خواهد رسید. حتی پتانسیل های بنیادی به لحاظ صنعت و قیمت دلار «تاپیکو» را به سمت سود آوری بیشتر سوق می دهد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24