Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بر اساس اعلام رئیس مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار، آزمون‌های بازار سرمایه از جمله اصول بازار سرمایه، به صورت الکترونیکی و فقط در تهران برگزار می شود.

زمان ثبت نام آزمون‌های الکترونیکی بازار سرمایه اعلام شد

به گزارش بورس24 ؛ ثبت نام آزمون‌های الکترونیکی سه ماهۀ چهارم سال جاری از روز شنبه اول آذرماه سال جاری آغاز می شود.

رئیس مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام زمان ثبت نام دورۀ جدید آزمون‌های الکترونیکی بازار سرمایه، گفت: برابر مصوبۀ کمیتۀ گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، آزمون اصول بازار سرمایه نیز در سه ماهۀ چهارم سال جاری به صورت الکترونیکی و همانند سایر آزمون‌ها در تهران برگزار خواهد شد.

شاهین احمدی هم چنین با توجه به کثرت داوطلبین آزمون اصول بازار سرمایه و محدودیت‌های موجود برای برگزاری آزمون، یادآوری کرد: در سه ماهه چهارم، این آزمون به تعداد 6 بار (دوره‌های 45 نفری) برگزار می شود و لازم است داوطلبین در اسرع وقت و با توجه به جدول زمان بندی اعلام شده، ثبت نام خود را تکمیل کنند.

احمدی با بیان اینکه افراد در دورۀ سه ماهۀ چهارم، فقط یکبار می‌توانند در یک آزمون خاص شرکت کنند، به داوطلبین توصیه کرد در صورت داشتن آمادگی لازم و با در نظر گرفتن تاریخ و زمان آزمون، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این مقام مسوول تأکید کرد: رزرو کردن آزمون به منزلۀ ثبت نام نبوده و تنها در صورتی که هزینۀ آزمون پرداخت شود و عبارت "در انتظار آزمون" در پروفایل فرد نمایش داده شود، ثبت نام قطعی است.

بدین ترتیب بر اساس اعلام رئیس مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار، آزمون‌های بازار سرمایه از جمله اصول بازار سرمایه، به صورت الکترونیکی و فقط در تهران برگزار می شود.

برای آشنایی با سرفصل‌ آزمون‌ها، شرایط عمومی و اختصاصی و هم چنین برنامه زمان‌بندی آزمون‌ها می‌توانید به سایت مرکز آموزش به نشانی https://icmc.seo.ir مراجعه کنید.

منبع: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24