Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

وزیر نیرو گفت: امسال کار اجرایی سه هزار و ۶۰۰ مگاوات برق در قالب پنج طرح نیروگاهی در استان خوزستان آغاز می شود.

آغاز ساخت ۵ نیروگاه برق در خوزستان

به گزارش بورس24 ، رضا اردکانیان دیشب در گفت و گوی زنده خبری در صدا و سیمای خوزستان اظهار کرد: ظرفیت نصب شده نیروگاهی در استان بالغ بر 13 هزار و 200 مگاوات برق است و امسال 2 واحد 160 مگاواتی شامل بخش بخار نیروگاه بهبهان و بخش گاز غرب کارون به این ظرفیت اضافه می شود.

وی افزود: در تلاش هستیم سال آینده نیز عملیات اجرایی تولید چهار هزار و 500 مگاوات برق در خوزستان آغاز شود و زمانی که مجموعه طرح ها به ثمر برسد بیش از 60 درصد ظرفیت نصب شده نیروگاهی استان افزایش یافته است.

اردکانیان ادامه داد: این اقدامات زیربنای موثری برای توسعه استان است و به عنوان یکی از اصلی ترین ضرورت ها و زیرساخت ها برای توسعه و رشد اشتغال خواهد بود.

وزیر نیرو با اشاره به ظرفیتهای گردشگری خوزستان، اظهار کرد: در حوزه گردشگری آبی امکانات خوبی در خوزستان وجود دارد و سعی می کنیم این موضوع را جز برنامه های مهم قرار دهیم.

وی بیان کرد: خوزستان باید به عنوان یکی از قطب های گردشگری مورد پذیرش آحاد مردم باشد و ما از نظر فراهم کردن امکانات کوتاهی نمی کنیم.

اردکانیان تصریح کرد: یکی از سرفصل های مصوبه نیمه فروردین هیئت وزیران ناظر بر بحث ریزگردها است و همکاری نیروهای بخش برق در استان، ستاد وزارت نیرو و حمایت سایر شرکت های برق در سطح کشور به کار گرفته شده و کارهای موثر در حال انجام است که مشکلی برای بخش برق ایجاد نشود.

وزیر نیرو ادامه داد: بر اساس برنامه ای که تقدیم مجلس شورای اسلامی شد و با رای اعتماد حداکثری نمایندگان مواجه شد اصلی ترین سرمایه در سطح کشور در جوابگویی به نیازها و تحقق این برنامه منابع انسانی است و استان خوزستان از این نظر یکی از سرشارترین مناطق و استان ها است.

وزیر نیرو بامداد دیروز در سفری یک روزه به منظور افتتاح طرح آبرسانی پایانه مرزی چذابه، بهره برداری از ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب از بستان تا پایانه مرزی چذابه، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و مجمع نمایندگان شورای اسلامی خوزستان وارد اهواز شد.

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24