Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حمید مقیم زاده قائم مقام مدیر عامل گروه مالی ملت در پاسخ به سوال خبرنگار بورس ٢۴ مبنی بر این که آیا با توجه به تغییر مدیر عامل برنامه تغییرات مدیریتی در گروه مالی ملت وجود دارد، گفت: به نظر نمی رسد، تغییری در گروه مالی ملت اتفاق بیفتد...

پاسخ قائم مقام گروه مالی ملت به شایعه تغییرات: مدیر عامل بانک عوض شد، اما ما هستیم و خواهیم ماند!

بورس24 : تیر ماه سال 95 به نیمه نرسیده بود که علی رستگار مدیر عامل اسبق بانک ملت از سمت مدیریت عامل بانک کنار گذاشته شد و هادی اخلاقی فیض به عنوان مدیر عامل این بانک خصولتی انتخاب شد. 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، در پی تغییرات مدیریتی بانک غلامرضا زال پور در مهر ماه همان سال به سمت مدیر عامل گروه مالی ملت منصوب و جایگزین مهدی قدمی شد.

امروز محمد بیگدلی طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد به سمت مدیر عامل بانک ملت منصوب شد و هادی اخلاقی فیض از این سمت کنار گذاشته شد، تا مدیر عامل جدید سکان هدایت بانک ملت را عهده دار شود. با توجه به این تغییرات احتمال این که مدیران ارشد زیر مجموعه های بانک ملت از جمله گروه مالی تغییر کنند، دور از انتظار نیست.

بررسی ها نشان می دهد: گروه مالی ملت با دارا بودن بیش از 2500 میلیارد تومان منابع مالی در اختیار ظرف یک سال گذشته در بازارگردانی سهم به عنوان وظیفه ذاتی خود عملکرد درخور توجهی نداشته است.

نماد بانک ملت که تنها بانک سودده دولتی در حال حاضر به شمار می رود، پنجم بهمن 95 با قیمت 119 تومان در بورس تهران بازگشایی شد و در این مدت به رغم عملکرد مناسب بانک در شناسایی سود، قیمت سهم به زیر قیمت اسمی سقوط کرد و البته امروز به لطف خبر تغییرات مدیریتی مرز قیمت اسمی سهم در نوردیده شد!

حمید مقیم زاده قائم مقام مدیر عامل گروه مالی ملت در پاسخ به سوال خبرنگار بورس24 ، مبنی بر این که آیا با توجه به تغییر مدیر عامل برنامه تغییرات مدیریتی در گروه مالی ملت وجود دارد، گفت: به نظر نمی رسد تغییری در گروه مالی ملت اتفاق بیفتد.

این مقام مسئول در گروه مالی ملت تصریح کرد : با توجه به تغییرات صورت گرفته قاعدتا باید منتظر سیاست های جدید اعلامی باشیم، در حال حاضر گروه مالی به وظایف خود عمل می کند و تاکنون توانسته بودجه شش ماهه خود را محقق کند. 

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24