Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس نهم در سخنانی گفت: ما دوران سخت تحریم‌ ها را پشت سر گذاشتیم و در آن دوران هم توانستیم موفقیت‌ های چشمگیری داشته باشیم، بنابر این با حذف دلار از معاملات و مبادلات بین‌ المللی قادر خواهیم بود، تحریم‌ ها را برای خود بی‌ اثرتر کنیم...

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: زمان اکنون بهترین موقع برای پایان دادن به سلطه دلار است!

بورس24 : ابراهیم نکو عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی در مجلس نهم، با اشاره به ضرورت حذف دلار از معاملات بین‌ المللی، اظهار داشت: اکنون بهترین زمان برای پایان دادن به سلطه پولی آمریکا و حذف دلار از معاملات و مبادلات بین‌ المللی است. 

وی در عین حال تأکید کرد: حذف دلار از معاملات بین‌ المللی نباید در حد شعار باشد، چرا که این حذف می‌ تواند آثار منفی تحریم‌ ها که البته کمرنگ شده است، نیز به کلی رفع کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس نهم در همین زمینه افزود: ما دوران سخت تحریم‌ ها را پشت سر گذاشتیم و در آن دوران هم توانستیم موفقیت‌های چشمگیری داشته باشیم، بنابر این با حذف دلار از معاملات و مبادلات بین‌المللی قادر خواهیم بود تحریم‌ها را برای خود بی‌اثرتر کنیم.

وی بر تصویب «پیمان‌های چند جانبه پولی» در مجلس دهم تأکید و تصریح کرد: تصویب این طرح می‌تواند مقدمه‌ای برای حذف دلار باشد. کارهای کارشناسی در مورد طرح پیمان‌ های چند جانبه پولی در مجلس نهم صورت گرفته بود.

نکو همچنین ضرورت اجماع کشورهای دوست و هم‌‌ پیمان در حذف دلار از معاملات بین‌ المللی را بسیار ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: رایزنی‌ های گسترده‌ با کشورهایی چون چین، روسیه، ترکیه می‌ تواند بسیار ارزشمند و حائز اهمیت باشد.

منبع: خانه ملت 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24