Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مجمع شرکت سرمایه گذاری جامی صبح امروز در تهران تشکیل شد.

مجمع «وجامی» چقدر سود تقسیم کرد؟

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ مجمع شرکت سرمایه گذاری جامی صبح امروز در تهران تشکیل شد و به ازای هر سهم 5 تومان سود نقدی تقسیم کرد. سرمایه گذاری جامی به عنوان بازوی اجرایی توسعه صنعتی در بازار سرمایه با هدف خرید و فروش کوتاه مدت فعالیت می کند.

مجمع وجامی اعلام کرد شرکت در نظر دارد ساختمان کاشان خود را عرضه کند.

خبر تکمیلی...

مجمع عادی به طور سالانه شرکت سرمایه گذاری جامی با حضور 72درصد از سهامداران تشکیل جلسه داد.

محمدی مهدی زردوغی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری جامی در توضیحات خود به مجمع گفت: در حال حاضر شرکت با سرمایه 12 میلیارد تومان در بازار پایه معامله می شود و آخرین قیمت سهم 186 تومان بوده است، توانستیم در سال مالی گذشته 19 تومان سود به ازای هر سهم محقق کنیم.

وی ادامه داد درآمد های شرکت از 600میلیون تومان به حدود 1.5میلیارد تومان افزایش داشته است و سود خالص شرکت 13 درصد به نسبت سال قبل رشد داشته است.

زردوغی گفت: «وجامی» در زمینه خرید و فروش سهام و ابزارهای نوین مالی فعالیت دارد و مبنای سرمایه گذاری این شرکت خرید سهام بر اساس تحلیل های فاندامنتال با افق کوتاه مدت،میان مدت و در برخی موارد بلند مدت است.

مدیر عامل سرمایه گذاری جامی گفت: میزان سرمایه گذاری‌های شرکت در سهام بورسی از 22 میلیارد تومان به 12 میلیارد تومان کاهش داشته و علت هم این است که پیشتر خرید های شرکت اعتباری بوده و بر اساس تصمیمی که اتخاذ شده به منظور کاهش هزینه‌ها از منابع شرکت برای خرید و فروش سهام استفاده می شود. همچنین میزان سرمایه گذاری های شرکت در خارج از بورس حدود 2 میلیارد تومان ثابت مانده است.

وی در خصوص پرتفوی سال مالی گذشته شرکت گفت: در سال گذشته نرخ سود سپرده با رقم های قبلی و همچنین اوراق خزانه با بازده های جذاب در دسترس بود که بخشی از پرتفوی شرکت را تشکیل می داد، همچنین سهام بورس انرژی، سهام مبارکه ،پتروشیمی جم، ملی مس مخابرات و ... را در پرتفوی شرکت داشتیم که در مجموع 530 میلیون تومان مازاد ارزش ناشی از سرمایه گذاری ایجاد شد.

زردوغی در خصوص برنامه های آتی شرکت گفت: برنامه بهبود NAV شرکت از مهمترین اهدافی است که در دستور کار داریم.  همچنین حضور فعال در بازار های نوین مالی اصلاح ساختار ترکیب پرتقو و تبدیل دارایی ها خارج از بورس شرکت به به دارایی های مولد از جمله فروش ساختمان کاشان و پیگیری وصول مطالبات شرکت.

وی در پاسخ به سوال سهامداران مبنی بر هدف توسعه صنعتی از خرید سهام سرمایه گذاری جامی گفت: توسعه صنعتی عموما حضور مدیریتی در شرکت ها دارد خرید جامی انجام شد تا این شرکت بازوی اجرایی توسعه صنعتی در بازار سرمایه باشد با هدف خریدو فروش کوتاه مدت سهام.

وی در خصوص برنامه افزایش سرمایه شرکت هم گفت: با توجه به اینکه برنامه ورود به بازار بالاتر را داریم و بر همین اساس باید کف سرمایه شرکت 20 میلیارد تومان باشد بنابراین برای افزایش سرمایه هم برنامه هایی داریم.

مجمع در پایان رای به تقسیم 5 تومان سود نقدی داد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24