Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در حالی در شبکه های مجازی از برگزاری مجامع بانک ها در آبان ماه و بازگشایی قریب الوقوع نماد بانک هایی مثل صادرات سخن گفته می شود که این شایعه درباره «وبصادر» تکذیب شد...

برگزاری مجمع بانک صادرات در آبان ماه تکذیب شد / مجمع و بازگشایی نماد ؛ شاید وقتی دیگر...

بورس24 : در حالی در شبکه های مجازی از برگزاری مجامع بانک ها در آبان ماه و بازگشایی قریب الوقوع نماد بانک هایی مثل صادرات سخن گفته می شود که این شایعه درباره «وبصادر» تکذیب شد.

حجت الله صیدی سهامدار عمده بانک صادرات و مدیرعامل سرمایه گذاری خوارزمی در خصوص برگزاری مجمع بانک صادرات و حل مشکل این بانک برای برگزاری مجمع به خبرنگار بورس24 گفت: مشکلات این بانک هنوز برطرف نشده است نه تنها این بانک بلکه دو سه بانک دیگر همچنان با مشکلاتی روبرو هستند اما تا آنجا که می دانم پیش نویس گزارش این بانک هنوز آماده نشده، آماده شدن گزارش تاییدیه آن و طی مراحل قانونی زمان بر است و بعید است شاهد برگزاری مجمع این بانک در آبان ماه باشیم.

از خوارزمی چه خبر؟؟

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در خصوص برنامه های «وخارزم» در سال مالی جدید هم گفت : در شرایط فعلی به منظور اصلاح پرتفوی شرکت و بهینه سازی آن پروژه هایی تعریف کردیم و در تلاش هستیم تا اصلاح پرتفوی را عملیاتی کنیم ، باید در نظر داشت که این کار با توجه به شرایط بازار قدری زمان بر است و به طور تدریجی عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت همانطور که در مجمع هم اطلاع رسانی شد با قدرت در حال اجرای پروژه هاست و پیشرفت پروژه ها را به طور مدوام به اطلاع بازار خواهیم رساند، از جمله پیشرفت های انجام شده در معدن شادان ، نیروگاه ، توسعه بخش دارو و آی تی و سایر برنامه هایی است که در دست اقدام است.

صیدی ادامه داد: برنامه ارتقا ساختار شرکت ها و بهبود سود آوری شرکت ها را داشتیم که عملیاتی هم شد و در تلاش هستیم تا با تعریف پروژه های جدید قدم های بعدی را برای جهش خوارزمی داشته باشیم.

وی در خصوص قیمت سهم گفت: قاعدتا قیمت سهام تابعی از عرضه و تقاضا در بازار است و با توجه به حجم زیاد شناور سهام تغییرات در قیمت سهام اجتناب ناپذیر است، پتانسیل های لازم برای رشد قیمت سهام در حال ایجاد شدن است و گزارش آن هم در مجمع ارائه شد.

صیدی در خصوص ادامه روند رو به رشد قیمت دلار هم گفت: قیمت دلار 4 هزار تومان را رد کرده است و از نظر تکنیکالی هم باید این طور می شد، تا پایان سال احتمال رشد قیمت ارز با توجه به کسری بودجه و عدم تعادل های اقتصادی وجود دارد و سهام شرکت های ارزآور بورسی پتانسیل های خوبی برای رشد سود آوری دارند.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24