Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

ناجی سعدونی مدیرعامل شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا در گفت و گو با خبرنگار بورس ٢۴ در خصوص شائبه به تعویق افتادن عرضه اولیه به دلیل ابهام در گزارشات این شرکت گفت: ابهامی در گزارشات شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا نبوده ، دلیل به تعویق افتادن این عرضه...

پرشیا از عرضه اولیه قریب الوقوع خود خبر داد اما چرا اینقدر دیر...!؟

بورس24 : شرکت نفت و گاز پرشیا دو هفته پیش به اهالی بازار سرمایه برای عرضه اولیه معرفی شد. این شرکت جزو زیرمجموعه های سرمایه گذاری تدبیر بوده و گفته می شود این گروه به دلیل تجربه ناموفق در عرضه گروه دارویی برکت ترجیح داد تا عرضه پرشیا را نیز کمی عقب بیندازد تا برخی حواشی از بین رفته و گروه تدبیر با خیال راحت عرضه اولیه پرشیا را در بورس تهران رقم بزند.آخرین خبر درباره پرشیا این است که شرکت در همین هفته عرضه می شود.

ناجی سعدونی مدیرعامل شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا در گفت و گو با خبرنگار بورس24 در خصوص شائبه به تعویق افتادن عرضه اولیه به دلیل ابهام در گزارشات این شرکت گفت: ابهامی در گزارشات شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا نبوده ، دلیل به تعویق افتادن این عرضه به نظر مدیریت گروه اقتصادی ستاد اجرایی و سهامدار عمده باز می گردد.در واقع مجموعه تدبیر به دلیل شایعه ابهام در صورت های مالی یا شیوه گزارش دهی شرکت ؛ عرضه اولیه را به تعویق نینداخت ، بلکه سهامدار عمده به دلیل عرضه ناموفق برکت و حواشی آن در نظر داشت تا از برنامه ها و پروژه های شرکت مطمئن شود و سپس اقدام به عرضه اولیه پرشیا نماید.

وی افزود: این شرکت علاوه بر پروژه یاران خود پروژه های دیگری هم دارد که سهامدار عمده تمایل داشت تا از اجرایی شدن این پروژه ها مطمئن شود، سپس با خیال آسوده تری اقدام به عرضه شود.

وی تاکید کرد: قراردادهای مجموعه پرشیا در حال حاضر قطعی شده و به همین دلیل 10 درصد از سهام این شرکت طی این هفته در بازار بورس عرضه خواهد شد. قراردادهای شرکت افق کاری شرکت را نشان می دهد و کاملا واضح و روشن به بازار و سهامدار عمده ارائه شده است.

سعدونی تاکید کرد: تولید و توسعه میدان در سال 96 انجام شده ، پرداخت های وزارت نفت به این مجموعه نیز آغاز شده و شرکت توانسته در 7 ماهه بودجه خود را به طور مناسبی پوشش دهد. در نتیجه نگرانی ای از بابت پوشش بودجه وجود ندارد.

وی خبر داد: شرکت نفت و گاز پرشیا تمامی پروژه ها و برنامه های خود را به درستی جلو می برد و توانسته افق سال جاری را نیز برای خود تضمین کند به همین دلیل این عرضه به نظر عرضه موفقی خواهد بود. از بورس تهران هم به ما اعلام کرده اند 10 درصد این شرکت طی هفته جاری عرضه اولیه خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی مدارک و اطلاعات ما به بورس ارسال شده و ما کاستی یا ابهامی در ارسال اطلاعات خود به بورس نداریم ، در نتیجه ادامه راه با بورس خواهد بود که چه زمانی سهم پرشیا را به بازار و معامله گران آن عرضه کند.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24