Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

پروژه های فعالیتی این دو شرکت با هم متفاوت بوده و ادغام آن ها به آسانی نیست. در نتیجه پرونده ادغام بسته شد. ما نیز به پروژه های خود پایند خواهیم بود. تلفیق با های وب دشوار است و روندی طولانی دارد.

با منتفی شدن ادغام، عرضه اولیه آسیا تک قریب الوقوع اعلام شد

بورس24 : طی هفته اخیر و پس از انتشار خبر خرید پارس آنلاین توسط های وب، ادغام آسیا تک و های وب نیز جزو خبرهای اولیه بازار سرمایه بود. این دو شرکت مذاکرات زیادی با هم برای ادغام و همکاری مشترک داشتند تا نتیجه را اعلام نمایند. آن چه که مشخص بوده تفاوت ادغام آسیاتک و های وب با ادغام پارس آنلاین و های وب بود. ضمن اینکه آسیاتک نیز طی مراحل زیادی قرار بر عرضه در بورس را داشت و همین موضوع کار را کمی دشوارتر کرد. روز گذشته مذاکرات دو شرکت های «های وب» و آسیاتک به اتمام رسید.

محمدعلی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت آسیاتک در گفتگو با بورس24 در خصوص ادغام آسیاتک و های وب گفت: طی مذاکرات سنگینی که این دو شرکت با هم داشتند، مذاکرات به نتیجه ای نرسید و این ادغام کنسل شد.

وی ادامه داد: مذاکرات آسیاتک و های وب با موضوع ادغام، روز گذشته ختم شد. طی مذاکرات روزهای اخیر متوجه شدیم که شرکت ها در پروژه هایی فعالیت می کنند که ادغام این دو شرکت بزرگ را با مشکل رو به رو می کند.

وی تاکید کرد: پروژه های فعالیتی این دو شرکت با هم متفاوت بوده و ادغام آن ها به آسانی نیست. در نتیجه پرونده ادغام بسته شد. ما نیز به پروژه های خود پایند خواهیم بود. تلفیق با های وب دشوار است و روندی طولانی دارد.

یوسفی زاده درباره زمان عرضه سهم آسیاتک گفت: آسیاتک طی هفته جاری تمامی مدارک و مستندات لازم برای عرضه را به سازمان بورس تحویل داده، تا به زودی عرضه این سهم در تابلوی بورس اتفاق بیفتد.

وی عنوان کرد: مدارک ما به سازمان بورس ارسال شده و آسیا تک منتظر اعلام زمان عرضه از طرف سازمان بورس است. تمامی اقدامات صورت گرفته و آسیا تک به قول و تعهد خود نسبت به بازار وفادار است. در نتیجه به زودی شاهد این عرضه در بازار بورس خواهیم بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24