Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرعامل سرمایه گذاری مسکن در گفت و گو با بورس ٢۴ : مجموعه سرمایه گذاری مسکن تلاش لازم را برای انتخاب پرتفوی مناسب تولید، اجرای پروژه ها ، تعریف چشم انداز روشن برای زیر مجموعه ها اصلاح ساختار شرکت ها و بهبود مسائل اعتباری و بازاریابی صحیح و شناسائی نیاز بازار را عملیاتی کردیم برای نمونه اصلاحات انجام شده در مسکن الوند منجر به تحول بسیار خوبی در این شرکت شد. همچنین در مجموعه حدود ٢٠٠ هزار متر پروژه جدید را در دستور کار قرار دادیم اما متاسفانه جو حاکم بر بازار منجر می شود تا سهام گروه ساختمانی و انبوه سازی درجا بزند و با کاهش تقاضا روبرو شود...

ثمسکن : بودجه ٩۶ ما محقق شد ؛ با همین شرایط...

بورس24 : گروه ساختمانی یکی از گروه های بورسی است که متاثر از جو حاکم بر بازار مسکن در رکود به سر می برد و سهام این گروه هم مانند بازار مسکن رونقی ندارد.

در اخبار و گزارشاتی که منتشر می شود هر از چندی حرفایی از رونق بخش مسکن و افزایش جنب و جوش در این بازار خبر می رسد، محمدرضا امینی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن در خصوص برنامه های شرکت و جو حاکم بر بازار مسکن به بورس24 گفت: متاسفانه بازار مسکن تحول خاصی ندارد و بیشتر خرید و فروش‌ها در بخش میان درآمدی انجام می شود.

وی گفت: در حال حاضر واحد های کوچک رونق نسبی دارد و برای فروش واحد های کوچک عملا مشکلی نداریم.

امینی افزود: شاهد این موضوع هستیم که واحد های ارزان قیمت در کل کشور بازار بهتری دارد و هم خرید های سازمانی و هم خرید خرد را در این گروه داریم. خوشبختانه 75 درصد از پرتفوی فروش شرکت هم متعلق به همین بخش است.

وی ادامه داد: 88 درصد از پرتفوی تولید شرکت ها ما مسکونی است و 12 درصد از تولید مجموعه مربوط به واحد های تجاری است که 75 درصد از این 88 درصد هم سهم واحد های ارزان قیمت است.

مدیر عامل سرمایه گذاری مسکن گفت: با توجه به نوع پرتفوی تولیدی شرکت خوشبختانه بودجه سال مالی 96 شرکت بدون مشکل محقق شده است و نگرانی از بابت تحقق بودجه نداریم و با همین شرایط به مجمع می رویم.

وی در خصوص قیمت پایین سهام این شرکت هم گفت: مجموعه سرمایه گذاری مسکن تلاش لازم را برای انتخاب پرتفوی مناسب تولید، اجرای پروژه ها ، تعریف چشم انداز روشن برای زیر مجموعه ها اصلاح ساختار شرکت ها و بهبود مسائل اعتباری و بازاریابی صحیح و شناسائی نیاز بازار را عملیاتی کردیم برای نمونه اصلاحات انجام شده در مسکن الوند منجر به تحول بسیار خوبی در این شرکت شد. همچنین در مجموعه حدود 200 هزار متر پروژه جدید را در دستور کار قرار دادیم اما متاسفانه جو حاکم بر بازار منجر می شود تا سهام گروه ساختمانی و انبوه سازی درجا بزند و با کاهش تقاضا روبرو شود.

امینی ادامه داد: زمانی که سایر بخش ها با بازدهی های مطلوبی تری برای سرمایه گذاری روبرو است اما بخش ساختمان شرایط مطلوبی ندارد ناگزیر ارزش سهام شرکت های فعال در این حوزه هم افت می کند.

مدیر عامل سرمایه گذاری مسکن در پایان گفت: تمام شرایط لازم را برای بهبود و توسعه روند شرکت ها انجام داده ایم و پتانسیل های لازم را ایجاد کرده ایم و به محض ایجاد شرایط مناسب در بازار قطعا سهام سرمایه گذاری مسکن با جهش بسیار خوبی روبرو خواهد شد چرا که از نظر بنیادی شرایط مطلوبی دارد و بر مبنای ان ای وی سهام سرمایه گذاری مسکن ارزنده است، اما متاسفانه جو خوبی در بازار مسکن حاکم نیست.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24