Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

احتمال ادغام آسیاتک در های وب پس از اعلام رسمی ادغام پارس آنلاین در های وب قوت گرفت. این در حالی است که مذاکره با دیگر شرکت‌ های ارائه کننده اینترنت ثابت و دارندگان پروانه fcp برای پیوستن به این ادغام افزایش یافته است...

جدی شدن احتمال ادغام آسیاتک در های وب!

بورس24 : آسیا تک هم بعد از پارس‌ آنلاین در های وب ادغام می‌ شود. 

احتمال ادغام آسیاتک در های وب پس از اعلام رسمی ادغام پارس آنلاین در های وب قوت گرفت.

این در حالی است که مذاکره با دیگر شرکت‌ های ارائه کننده اینترنت ثابت و دارندگان پروانه fcp برای پیوستن به این ادغام افزایش یافته است.

در حال حاضر ۱۷ شرکت دارنده پروانه fcp ارائه خدمات اینترنتی ثابت هستند.

تصمیم گیری برای این ادغام ناگهانی و حضور یکپارچه شرکت‌های ارایه کننده خدمات اینترنت ثابت با یک نام و نشان در پی افت شدید بازار این شرکت ها در جذب مشتری و نداشتن توان رقابت با شرکت مخابرات ایران و ناتوانی برای گسترش و توسعه بازار اینترنت ثابت صورت گرفته است.

سازمان نتظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت ضمنی به شرکت هایی که موفق به ادغام در های وب شوند قول داده است که همراهی لازم را با آنها به عمل آورد تا شرایط رقابتی با شرکت مخابرات ایران پیدا کنند.

پس از اعلام رسمی ادغام دو شرکت ارائه کننده اینترنت ثابت های وب و پارس آنلاین در گام بعدی، احتمال ادغام آسیاتک نیز در های وب قوت گرفت. به تازگی خبر مقدمات ورود آسیاتک به بورس اعلام شده بود.

یوسفی زاده مدیرعامل شرکت آسیا تک به خبرنگار پیوست در این باره گفت: «آسیاتک مذاکرات خودش را با های وب برای پیوستن به این ادغام آغاز کرده است و نتیجه این مذاکره تا ۴۸ ساعت دیگر به صورت رسمی اعلام خواهد شد.»

یوسفی زاده ضمن ابراز خوش بینی برای این ادغام گفت: «ازآنجایی که آسیا تک مقدمات ورود به بورس را طی کرده است به همین دلیل ملاحظات فنی جدی برای ادغام در های وب وجود دارد ازهمین رو در حال بررسی این موضوع هستیم که این ادغام چه تاثیر روی هزینه مالی، نرخ احتمالی عرضه سهام و افزایش سرمایه خواهد داشت.»


گفته می شود، هیات مدیره های وب که از ساعت ۹ دیشب ادغام رسمی خود با پارس آنلاین را امضا کرده اند، با کمک هیات مدیره پارس آنلاین مذاکرات فشرده با دیگر بازیگران ارایه خدمات اینترنت پرسرعت را آغاز کرده اند که به زودی طی روزهای آینده نتایج این مذاکره اعلام می شود.

منبع: کانال پیوست 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24