Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرعامل بزرگترین شرکت بورس از اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در این شرکت خبر داد...

هلدینگ خلیج فارس هم به اقتصاد مقاومتی پیوست

مدیرعامل بزرگترین شرکت بورس از اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در این شرکت خبر داد.

عادل نژادسلیم مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در خصوص تلاش های این هلدینگ استفاده از منابع و حمایت از اقتصاد مقاومتی به خبرنگار بورس24 گفت: جا دارد از زحمات و حمایت های وزیر نفت تشکر شود که اگر ما را یاری نمی کرد این موفقیت ها نصیب ما نمی شد.

وی ادامه داد: پروژه بید بلند به دلایلی ۱۴ سال بی نتیجه مانده بود که اگر راه اندازی نمی شد خوراک گچساران تامین نشده و ضربه محکمی به محیط زیست مان وارد می شد. بنابراین یک حرکت ملی انجام داده و تمام توانمان را روی پروژه ی بید بلند متمرکز کردیم و مسائل مالی قراردادی اش را حل کرده تا به یاری حق پروژه بید بلند۲ از بهمن ۹۷ راه اندازی خواهد شد.

نژاد سلیم همانطور که در مجمع این شرکت نیز توضیح داد، گفت: این شرکت طی چهار سال گذشته تحولات و تغییرات اساسی مهمی از جمله ، اعمال مدیریت سیستمی، تدوین برنامه راهبردی برای خود و کلیه شرکت های زیر مجموعه ، تنوع در سرمایه گذاری در سبد سرمایه جهت بالا بردن ضریب سود آوری، تولید متنوع محصولات و فرآورده های شیمیایی، احداث طرح های پترو شیمی و پالایشگاهی در مناطق مختلف کشور انجام داده است.

به گفته وی، همچنین در راستای توسعه پایدار با حفظ و صیانت از محیط زسیت ، اجرای استاندارهای بهداشت و ایمنی و در اختیار گرفتن فروش، صادارات و واردات محصولات بدون حضور واسطه ، اجرای طرح های فرآیندی ، فنی و توسعه ای در مجتمع ها و دستیابی حداکثر ظرفیت اسمی تولید در مجتمع ها و اخذ تسهیلات مالی و فاینانس را فراهم و در حوزه های مختلف به اجرا درآورده است .

مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس گفت: شناسایى راهکارهاى تقویت توان داخلى کشور،توجه به نخبگان داخلى و ایجاد زیرساخت بهره مندى از توانمندى، برقرارى ارتباط موثر با دانشگاه ها و موسسات پژوهشى معتبر و برقرارى ارتباط موثر با شرکت هاى دانش بنیان از برنامه های شرکت بوده است.

وی در خصوص دستاوردهای این شرکت گفت: افزایش ١٧٦ درصدى سفارشات داخلى، استفاده از امکانات داخلى جهت بخش ساخت و خرید پروژه ها، ساخت کاتالیست هاى مورد نیاز در کشور به عنوان بزرگترین برآیند برای هلدینگ است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24