Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

امیر مهریزی رئیس هیئت مدیره شرکت نورد و لوله اهواز به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: ما تمام تلاش خود را برای انجام تعهدات خود در قبال پرداخت بدهی ها انجام می دهیم. در این خصوص با سازمان خصوصی سازی نیز مذاکرات زیادی داشته ایم و امیدواریم بدهی های شرکت پرداخت شود تا عرضه لغو گردد...

شاید این عرضه لغو شود ؛ شاید...

بورس24 : 45.31 درصد از سهام شرکت نورد و لوله اهواز به قیمت پایه هر سهم ۷۰۶ ریال به صورت ۲۵درصد نقد و بقیه اقساط روانه میز فروش می‌شود، که خریدار باید وجه نقد معامله را طی ۹ روز کاری به حساب خصوصی‌سازی واریز و بقیه را به‌صورت اقساط شش ماهه در مدت ۴ سال بپردازد.

تاکنون چند بار این عرضه بلوکی انجام شده اما به نتیجه نرسیده است که برخی دلیل اصلی نبود مشتری را بدهی های بانکی شرکت نورد و لوله اهواز به میزان 200میلیارد تومان و مشکلات زیان دهی شرکت می دانند. اما ظاهرا این خریداران تا لحظه آخر در مذاکره حضور دارند ولی در نهایت از معامله پا پس کشیده اند.

جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی درخصوص عرضه سهام نورد و لوله اهواز که قرار است به زودی انجام شود به خبرنگار بورس24 گفت:نورد و لوله اهواز در عرضه های گذشته مشتری داشته اما در نهایت معامله انجام نشده است.

وی افزود: سازمان خصوصی‌سازی همیشه به این نکته توجه دارد که در صورت عرضه سهام ، شرکت با توجه به حضور خریداران معامله شود.

سبحانی گفت: همیشه برای عرضه ها خریدار وجود داشته است در خصوص این شرکت نیز امیدوار هستیم مشتری مراجعه کرده تا عرضه انجام شود.

شاید این بار هم عرضه انجام نشود...

در همین حال امیر مهریزی رئیس هیئت مدیره شرکت نورد و لوله اهواز به خبرنگار بورس24 گفت: ما تمام تلاش خود را برای انجام تعهدات خود در قبال پرداخت بدهی ها انجام می دهیم. در این خصوص با سازمان خصوصی سازی نیز مذاکرات زیادی داشته ایم و امیدواریم بدهی های شرکت پرداخت شود تا عرضه لغو گردد.

وی گفت: سازمان خصوصی سازی در جریان مشکلات این شرکت و ازدحام نیروی انسانی است و از زمانی که این شرکت را تحویل گرفته‌ایم با این مشکلات دست و پنجه نرم کرده ایم. تعداد بالای پرسنل شرکت که بالغ بر ۴۰۰ نفر هستند از جمله مشکلات و معضلات این شرکت محسوب می شود.

او در پاسخ آیا شرکت بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی دارد و دلیل اصلی نبود مشتری بدهی های سنگین این شرکت است ؟گفت : یکی از مشکلات شرکت بدهی‌های بانکی است که در این خصوص دولت هم این بدهی را تهاتر نکرده اما ما تلاش داریم که مشکلات شرکت برطرف شود.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24