Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

سال مالی گذشته زیان عملیاتی هم نداشتیم! مجمع عادی به طور سالانه شرکت فرآورده های غذایی قند تربت جام با حضور ۸۸ درصد از سهامداران تشکیل جلسه داد. عباس بهمنی مدیر عامل شرکت قند جام در خصوص عملکرد سال مالی ۹۶ قند جام به مجمع گفت: در سال مالی ۹۶ توانستیم، با تمهیدات انجام شده ۹۸۷ میلیون تومان سود عملیاتی محقق کنیم و در سال مالی گذشته زیان عملیاتی نداشته باشیم...

مجمع قند تربت جام برگزار شد، سود هم بی سود! / مدیر عامل: هم هزینه هایمان را کاهش دادیم، هم بخشی از بدهی بانکی پرداخت شد، حتی...

ستاره شهریاری - مجمع عادی به طور سالانه شرکت فرآورده های غذایی قند تربت جام با حضور ۸۸ درصد از سهامداران تشکیل جلسه داد. 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، عباس بهمنی مدیر عامل شرکت قند جام در خصوص عملکرد سال مالی ۹۶ قند جام به مجمع گفت: درسال مالی ۹۶ توانستیم با تمهیدات انجام شده ۹۸۷ میلیون تومان سود عملیاتی محقق کنیم و در سال مالی گذشته زیان عملیاتی نداشته باشیم. 

وی ادامه داد: از اقداماتی که صورت گرفته است کاهش هزینه های مالی شرکت و پرداخت بخشی از بدهی بانک ها بوده است.

بهمنی گفت: با توجه به خشکسالی در منطقه تربت جام با کمبود چغندر روبرو هستیم. برنامه خرید چغندر از سایر استان ها را پیگیری کرده ایم و از این طریق می توان ۲۰ تا۳۰ درصد میزان چغندر خریداری شده را افزایش دهیم.

وی گفت: میزان تولید شکر مجموعه با رشد ۷۰.۲۲ درصدی، تفاله ۱۰۳.۳درصد و ملاس ۳۸.۹۸ درصد رشد داشته است.مدیر عامل«قجام» در خصوص میزان تولید شرکت گفت: درسال گذشته ۱۳۳۷۹ تن تولید شکر و ۷۸۰۴۲ تن چغندر ورودی داشتیم.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه کشت پاییزه میزان چغندر به ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تن افزایش خواهد داشت.

بهمنی گفت: ضریب استحصال کارخانه به ۸۸.۱۴ درصد افزایش داشته که این ضریب در محدوده ضریب استحصال اتحادیه اروپاست، همچنین ضریب راندمان هم ۱۶.۱۳ است که بیشترین راندمان در سال گذشته بوده است.

مدیر عامل قند جام در خصوص برنامه های آتی شرکت گفت: ادامه کشت پاییزه با توجه به وضعیت نامطلوب آبی منطقه در دستور کار است.

تجهیز مزارع به آبیاری تحت فشار، توسعه ظرفیت تسویه شکرخام با هدف صادرات به افغانستان، اصلاح ساختار نیروی انسانی، اصلاح ساختار مصرف انرژی و تغییر الگوی کشت، نهایی نمودن فروش زمین به پرسنل و کشت چغندر در افغانستانجز برنامه های آتی است.

بهمنی در خصوص علت کشت در افغانستان گفت: خوشبختانه افغانستان از نظر آب های زیر زمینی در وضعیت مطلوبی است و کشت چغندر در آنجا شرایط خوبی دارد، با توجه به اینکه سال گذشته اولین سال کشت در افغانستان بوده است، در هر هکتار ۲۸ تن محصول برداشت شده است و برنامه های آموزشی برای کشت در افغانستان در دستور کار است تا راندمان تولید هر هکتار افزایش یابد. 

وی در خصوص کشت پاییزه در کشور هم گفت: امسال برای اولین بار کشت پاییزه در منطقه انجام شد و قاعدتا کشاورزان آشنایی کافی با این طرح نداشتند و در برنامه داریم، تا دوره های اموزشی برای کشاورزان داشته باشیم و امیداریم سطح زیر کشت برای سالهای آتی افزایش یابد.

گفتنی است، شرکت با توجه به زیان انباشته در صورت های مالی سودی برای تقسیم نداشت. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24