Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

یک منبع آگاه، از تغییر مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس به دلیل ناکارآمدی وی در بخش تکمیل و توسعه بخش های مختلف این پالایشگاه خبر داد.

مدیرعامل سابق پالایشگاه لاوان، مدیرعامل ستاره خلیج فارس شد

به گزارش بورس24 ؛ با توجه به گذشت نزدیک به ۴ ماه از فعالیت مرتضی امامی، مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس، منابع آگاه از برکناری وی خبر می‌دهند و شنیده شده که محمد علی دادور، به عنوان مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس انتخاب شده است.

یک منبع آگاه در این باره گفت: از زمان حضور امامی در پالایشگاه ستاره خلیج فارس نزدیک به ۴ ماه می گذرد، اما متاسفانه در این مدت هیچ یک از واحدهای این پالایشگاه راه اندازی نشده است. در همین حین، وی با اخراج نزدیک به ۱۰۰ نفر از کارکنان این پالایشگاه که جزو بخش راه اندازی واحد ایزومریزاسیون به شمار می رفتند و جایگزینی آن ها با نیرو های شرکت اویکو، موجب ایجاد یک فاصله زمانی و در نتیجه تاخیر در راه اندازی این واحد کلیدی در تولید بنزین یورو۴ شد.

به گفته وی، از آنجایی که نیاز به بنزین با کیفیت در کشور رو به افزایش بوده و از سویی دولت در تلاش است تا میزان واردات بنزین را کاهش دهد، راه اندازی و تکمیل هرچه سریع تر باقی مانده فاز نخست و دو فاز دیگر این پالایشگاه میعانات گازی جزوه پر اهمیت ترین پروژه های پالایشی کشور است.

محمد علی دادور مدیرعامل و رییس کنونی هیات مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس، در زمان احمد ادیب، مدیرعامل سابق پالایشگاه ستاره خلیج فارس هم ردیف مدیرعامل و فعال در شرکت نفت ستاره خلیج فارس بوده است. وی مدیرعاملی پالایشگاه لاوان را هم در کارنامه خود دارد.

منبع: مهر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24