Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در طول ۴۰ سال گذشته هر زمان که به مذاکره روی آوردیم سیلی خوردیم؛ چراکه انسجام را از دست دادیم...

حرف زدن از مذاکره با غرب خیانت است

به گزارش بورس24 ، سردار غلامحسین غیب پرور درباره همگرایی، وحدت و همدلی میان مسئولان کشور و مردم گفت: زمانی که مبنای رفتارمان را مقاومت قرار دادیم، انسجام ملی ایجاد شد؛ زیرا مقاومت به معنای افتخار آوردن، عزت و مباهات برای کشور است.

اهم اظهارات رئیس سازمان بسیج مستضعفین را یه نقل از خبرگزاری ها در ادامه می خوانید؛

*علت ایجاد عزت در ایران این بود که مقابل آمریکا ایستادگی کردیم؛ اما زمانی که به جای مقاومت دنبال مذاکره برویم، انسجام از هم پاشیده می‌شود.

*در ۴۰ سال گذشته هرگاه به مذاکره روی آوردیم سیلی خوردیم، گفته بنده بدان معنا نیست که بگوییم نباید به طور حتم مذاکره کنیم؛ زیرا می‌توان مذاکره در تاکتیک، آن هم در چهارچوب تعریف شده را پی گرفت. مذاکره نباید درباره راهبرد‌ها، اصول و قواعد اساسی انقلاب انجام شود.

*انسجام ملی در سایه مقاومت مسئولین صورت گرفت، رهبری از مقاومت به عنوان جهاد کبیر یاد کردند، که چنانچه صورت پذیرد شامل برکات از جانب خدا می‌شویم.

حرف زدن از مذاکره با غرب خیانت است؛ مذاکره با جرثومه فساد هیچ نفعی ندارد

سردار غیب پور در پنجمین یادواره سردار شهید حبیب لک زایی در گلزار شهدای شهرستان نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان افزود: صحنه گردان اصلی آمریکا صهیونیسم بین الملل است و برای صهیونیستها تفاوتی ندارد چه شخصیتی رئیس جمهور آمریکا باشد مهم عملی کردن نقشه های آنان است.

اهم اظهارات معاون فرهنگی سپاه پاسداران را به نقل از خبرگزاری ها در ادامه می خوانید؛

*امروز با تصمیم صهیونیسم بین المللی رئیس جمهوری آمریکا باید نقش دیوانه را ایفا تا بتواند این عهد شکنی را توجیه کند.

*استکبار با حربه تحریم در تلاش برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی و متزلزل کردن اعتقادات ملت ماست و در این بین برخی افراد تاکید می کنند که با مذاکره و نرمش مشکلات اقتصادی حل می شود.

*رهبر معظم انقلاب اسلامی هوشمندانه و معجزه وار فرمودند مساله با مذاکره حل نمی شود و آمریکا همان عهد شکنی که بود، خواهد بود.

*راه حل پیشرفت و گذر از مشکلات اقتصادی حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است و حرف زدن از مذاکره با غرب خیانت است. مسائل و حوادث اخیر تمام افرادی را که تردید داشتند بیدار کرده است زیرا مذاکره با جرثومه فساد هیچ نفعی ندارد.

*در تمام نقاط دنیا اگر یک تروریست با کمربند انتحاری مشاهده شود حتی نیروهای امنیتی و انتظامی آن کشور از تروریست فاصله می گیرند تا آسیب نبینند اما در سیستان وبلوچستان جوانان مومن و با خدایی هستند که با دلاورمردی و غیرت و ایثار و از خودگذشتگی تروریست مسلح به جلیقه انفجاری را در آغوش می گیرد تا آسیبی به مردم وارد نشود. دشمن از سپاه و بسیج وحشت دارد چرا که پیشرفت های این مکتب را به خوبی مشاهده می کند.

*افزون بر 200 کشور در دنیا وجود دارد اما در مورد هیچ کشوری به اندازه ایران در کاخ سفید و کنگره آمریکا بحث نمی شود.

منبع: خبرآنلاین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24