Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

خیز پارس توشه برای شناخت فرصت های سرمایه گذاری جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری پارس توشه با حضور ۷۴ درصدی سهامداران و مسئولین شرکت پارس توشه امروز برگزار شد. در ابتدای این مجمع هوشنگ دادوش مدیر عامل شرکت پارس توشه گزارش توجیهی افزایش سرمایه را قرائت کرد و گفت: سرمایه فعلی شرکت ۱۰۰۰ میلیارد ریال بوده و در نظر داریم تا افزایش سرمایه ۵۰ درصدی را داشته باشیم، تا مبلغ سرمایه به میزان ۱۵۰۰ میلیارد ریال شود...

تصویب افزایش سرمایه ۵۰ درصدی پارس توشه در مجمع امروز / مدیر عامل: آرام آرام افزایش سرمایه دیگری نیز خواهیم داشت

ستاره شهریاری - جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری پارس توشه با حضور ۷۴ درصدی سهامداران و مسئولین شرکت پارس توشه برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، در ابتدای این مجمع هوشنگ دادوش مدیر عامل شرکت پارس توشه گزارش توجیهی افزایش سرمایه را قرائت کرد و گفت: سرمایه فعلی شرکت ۱۰۰۰ میلیارد ریال بوده و در نظر داریم تا افزایش سرمایه ۵۰ درصدی را داشته باشیم تا مبلغ سرمایه به اندازه ۱۵۰۰ میلیارد ریال شود. 

وی ادامه داد: هدف از افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی شرکت مادر، سرمایه گذاری در شرکت های سرمایه پذیر، اجرای طرح های صنعتی، حفظ و افزایش سودآوری شرکت، حفظ و ارتقای حد نصاب لازم برای اعمال سیاست های مدیریتی است.

وی افزود: در طی سال های گذشته با افزایش سرمایه، سرمایه گذاری هایی صورت گرفته که منجر به درآمد حاصل از سرمایه گذاری شد، در نتیجه این افزایش سرمایه نیز منجر به سودآوری و اصلاح ساختارمالی خواهد بود.

در ادامه بازرس قانونی گزارش حسابرس را قرائت کرد و گزارش توجیهی را به اطلاع سهامداران رساند.

دادوش در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص بازارسازی گفت: ما تمایلی به بازارسازی نداریم و کار را به عرضه و تقاضای بازار واگذار کرده ایم.

وی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه به سمت سایر سرمایه گذاری ها از جمله اوراق خواهیم رفت، ذات شرکت های سرمایه گذاری شناخت فرصت های سرمایه گذاری است و مسلما این فرصت ها توسط پارس توشه شناسایی خواهد شد. 

وی درباره افزایش سرمایه دیگری از محل سود انباشته گفت: آرام آرام این موضوع نیز اجرایی خواهد شد، سود تقسیم نشده شرکت صرف سرمایه گذاری شده و طی سال های متمادین شاهد رشد درآمدهای سرمایه گذاری دو برابری بودیم.

وی درباره جذب سرمایه گذار خارجی بیان داشت: این موضوع توسط شرکت دنبال می شود و به محض قطعی شدن به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

گفتنی است، در پایان نیز با افزایش سرمایه ۵۰ درصدی شرکت از محل سود انباشته موافقت شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی فوق العاده شرکت رسید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24