Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مشکلات سهامداران مظلوم حل می شود، آیا؟! جعفر جمالی معاون حقوقی سازمان بورس با اعلام اینکه با پیگیری و درایت ریاست سازمان بورس، مشکل شرکت در گام اول مدیریت و در مرحله بعد مشکلات سهامداران مظلوم این شرکت به مرور حل خواهد شد، گفت: در جلسه دیروز به سهامداران عمده تاکید شد، تشکیل مجمع برای انتخاب مدیران دارای صلاحیت ضروری است...

امید سهامداران آکنتور به ٨ صبح، دوشنبه ٨ آبان ٩۶

بورس24 : کنتورسازی ایران زمان مجمع عادی به طور فوق العاده را اعلام کرد و معاون حقوقی سازمان بورس از انتخاب مدیران جدید و شفاف سازی حساب ها و انتشار صورت های مالی این شرکت خبر داد. 

کنتورسازی ایران که از شهریور سال گذشته با توقف نماد روبرو بوده و مجمع سالانه را هم برگزار نکرده ، زمان مجمع عادی به طور فوق العاده را اعلام کرد تا آرام آرام مشکلات و ابهامات گذشته و آینده را روشن کند.

به این ترتیب سهامداران "آکنتور" ساعت 8 صبح روز دوشنبه 8 آبان در دفتر شماره یک شرکت واقع در خیابان پاسداران حضور خواهند یافت، تا ضمن بررسی صورت های مالی مربوط به اسفند 84 و شاید 95 ، از آخرین وضعیت حال و آینده مطلع شوند.

در این رابطه، جعفر جمالی معاون حقوقی سازمان بورس با اعلام اینکه با پیگیری و درایت ریاست سازمان بورس، مشکل شرکت در گام اول مدیریت و در مرحله بعد مشکلات سهامداران مظلوم این شرکت به مرور حل خواهد شد، گفت: در جلسه دیروز به سهامداران عمده تاکید شد تشکیل مجمع برای انتخاب مدیران دارای صلاحیت ضروری است.

به گفته وی، نخستین برنامه مدیران جدید شرکت، شفاف سازی حساب ها و انتشار صورت های مالی مورد تایید حسابرس معتمد سازمان خواهد بود و اقدامات قانونی سازمان در جهت حمایت از سهامداران متضرر شرکت ادامه خواهد یافت.

منبع: سنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24