Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه کیش موسوم به «کیش اینوکس» در حالی در آبان ماه آغاز به کار می کند، که تمامی فعالان اقتصادی، موسسات مالی و اعتباری ،بانک ها، شرکت های بیمه، صاحبان پروژه های پر بازده و نیز مجریان و دست اندرکاران طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری کشور در بخش های بازار سرمایه، انرژی، معادن، گردشگری، مسکن و عمران و شهرسازی در حوزه های دولتی و بخش خصوصی برای ارائه دستاوردهای خود در این رویداد شرکت خواهند کرد.در این راستا ٢۵٠ بنگاه اقتصادی و هیات عالی رتبه اقتصادی برای جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این رویداد حضور خواهند داشت...

آخرین خبر از «کیش اینوکس» / حضور ٢۵٠ بنگاه اقتصادی و هیات عالی رتبه ...

بورس24 : چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه کیش موسوم به «کیش اینوکس» در حالی در آبان ماه آغاز به کار می کند، که تمامی فعالان اقتصادی، موسسات مالی و اعتباری ،بانک ها، شرکت های بیمه، صاحبان پروژه های پر بازده و نیز مجریان و دست اندرکاران طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری کشور در بخش های بازار سرمایه، انرژی، معادن، گردشگری، مسکن و عمران و شهرسازی در حوزه های دولتی و بخش خصوصی برای ارائه دستاوردهای خود در این رویداد شرکت خواهند کرد.

در این راستا 250 بنگاه اقتصادی برای جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.

آریا حمیدیان مسئول برگزاری «کیش اینوکس» در خصوص آخرین وضعیت برگزاری این رویداد و تعداد شرکت کنندگان این نمایشگاه به خبرنگار بورس24 گفت: تعداد شرکت کنندگان این دوره از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه کیش 255 شرکت است که نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه استقبال خوبی توسط شرکت های بین المللی داشته‌ایم، به طوری که ۷۵ نفر در قالب هیئت های بازدید کننده از کشورهای مختلف و به ویژه اروپایی حضور خواهند داشت.

به گفته وی ، این میزان حضور در طی چهار سال اخیر بی سابقه بوده است. همچنین یکی دیگر از مزایای نمایشگاه این دوره برگزاری همایش ایران «کپیتال مارکت» توسط سازمان بورس واوراق بهادار است که با حضور مدعوین بین المللی و مسئولین بازار سرمایه از حدود ۲۰ کشور دنیا به همراه سفرا و مقامات خارجی مقیم ایران انجام می شود.

حمیدیان گفت: از نکات برجسته این دوره از نمایشگاه حضور سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) در این نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه کیش است. این سازمان در جذب سرمایه گذار خارجی رتبه نخست را کسب نموده است که برای این دوره از نمایشگاه ، حسن بزرگی به شمار می‌آید. سازمان گسترش به همراه تعدادی از شرکت ها در این نمایشگاه غرفه دارد. همایش تحت عنوان ظرفیت های جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی از طریق سازمان گسترش و نوسازی با حضور مدعوین بین المللی برگزار می شود.همچنین از نقاط قوت دیگر این نمایشگاه حضور گروهی منسجم از وزارت راه و شهرسازی و تعدادی از شرکت های تابعه است و برگزاری همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه راه و شهر سازی را نیز خواهیم داشت.یک هیات عالی رتبه هم از وزارت حمل و نقل و آی تی آلمان در کیش اینوکس حضور دارند که به عنوان یکی از حامیان این همایش هستند. معاون حمل و نقل و آی تی به همراه یک هیئت ۱۲ نفره از شرکت های فعال حوزه لجستیک و حمل و نقل آلمان حضور خواهند داشت و یک روز نیز همایش همکاری های لجستیک ایران و آلمان برگزار می شود.

حمیدیان گفت: همچنین پاویون کشور مالزی به همراه مسئولین اقتصادی و گردشگری این کشور را در کیش اینوکس امسال خواهیم داشت. کیش در زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان تلاش‌های زیادی نموده است. 35شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه غرفه دارند.همچنین ۱۷ نشست تخصصی دیگر برگزار می شود . سازمان سرمایه گذاری و کمک رسانی فنی ایران در این نمایشگاه حضوری پررنگ دارد و یک نشست تخصصی جذب سرمایه گذاری خارجی تحت عنوان مقرارات ، مشوق ها برا جذب سرمایه گذار برگزار می شود. به طور کلی کیش اینوکس امسال در ابعاد مختلف بین‌المللی رشد داشته است و ما به دستاوردهای این نمایشگاه امیدوار هستیم.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24