Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

از حسین خزلی پرسیدیم که آیا این شرکت برنامه خروج از آذرآب را دارد که گفت: بلوک ۳۰ درصدی سهام آذرآب «امانت ملی» نزد کارگزاری بانک کشاورزی است. به هر حال برنامه ی فروش و واگذاری این سهم وجود دارد. اما با توجه به شرایط موجود و لزوم ثبات در مدیران انتخاب شده ی فعلی، فروش این بلوک را نیز در اختیار رئیس هیات مدیره (قلعه بانی) قرار داده ایم.تا با اختیار خودشان با هلدینگ های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی و نیرو و شرکت های که در این زمینه فعالیت دارند، مذاکره کنند...

برنامه هیات مدیره جدید در آذرآب چیست ؟؟

بورس24 : با توجه به انتصاب رئیس هیات مدیره شرکت آذر آب، به زودی اعضای هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مشخص می شوند و این طور که مشخص است : سهامداران عمده طی برنامه ای مدون، حرکت رو به جلویی برای "فاذر" در نظر گرفته اند.

حسین خزلی مدیر عامل کارگزاری بانک کشاورزی و سهامدار 30 درصدی «فاذر» در خصوص حضور احمد قلعه بانی در ریاست هیات مدیره شرکت آذرآب و برنامه های هیات مدیره جدید در این تجهیزاتی به خبرنگار بورس24 گفت: با حضور احمد قلعه بانی به عنوان رئیس هیات مدیره و  آقای شیرالی دیگر سهامدار عمده جلسات متعددی داشته ایم و در نهایت انتخاب مدیرعامل بر عهده خود آن ها گذاشته شد.

 وی گفت:مدیر عامل از سوی  رئیس هیئت مدیره انتخاب شده است که از افراد قوی و متخصص در این صنعت است و در روز جاری  پس از امضای صورتجلسه به طور رسمی اعلام خواهد شد.

وی در خصوص نحوه انتخاب مدیر عامل شرکت آذر آب گفت: مسئولین محترم دولتی در وزارت صنعت، معدن و تجارت ، همچنین نمایندگان محترم شهرستان اراک در مجلس شورای اسلامی، پیشنهادها ، نظرات و رزومه هایی را ارائه دادند. در نتیجه تمام این پیشنهادها و رزومه ها که از سوی نمایندگان مجلس و دولت و سایر سهامداران و خود ما به  رئیس هیات مدیره ارائه داده شد تا در این خصوص تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهند.

کارگزاری بانک کشاورزی و داستان خروج از "فاذر"

 از این مقام مسئول در کارگزاری بانک کشاورزی پرسیدیم که آیا این شرکت برنامه خروج از آذرآب را دارد که گفت: بلوک ۳۰ درصدی سهام آذرآب  «امانت ملی»  نزد کارگزاری بانک کشاورزی است. به هر حال برنامه ی  فروش و واگذاری  این سهم وجود دارد. اما با توجه به  شرایط موجود و لزوم ثبات در مدیران انتخاب شده ی فعلی، فروش این بلوک را نیز در اختیار رئیس هیات مدیره (قلعه بانی) قرار داده ایم.تا با اختیار خودشان با هلدینگ های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی  و نیرو و شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند، مذاکره کنند.

به گفته وی،  به هر حال کارگزاری بانک کشاورزی در  زمینه فعالیت های شرکت آذرآب تخصصی ندارد و امکان سهامداری درازمدت در این شرکت و همچنین برنامه‌ ی  حضور بلند مدت در  آنجا را نیز ندارد.

خزلی گفت: خوشبختانه با تیم مدیریتی جدید که توسط مهندس قلعه‌بانی انتخاب شده است و همچنین با حمایت های دولت از شرکت آذرآب، این شرکت پتانسیل رشد بسیار خوبی داشته و به روزهای پربازده  گذشته خود بر می گردد.

وی در پاسخ به این سوال که این احتمال وجود دارد که هلدینگ های بزرگ بورسی و ملی که در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی و نیرو فعالیت دارند به زودی سهامدار آذرآب باشند ، گفت :با اکثر هلدینگ های بزرگ نفت، گاز، پتروشیمی و نیرو  چه بورسی و چه غیربورسی در ماه های گذشته مذاکراتی انجام شده، اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم و هم اکنون برای  ثبات مدیریت در آذرآب این موضوع نیز به جناب قلعه‌بانی تفویض اختیار شده است.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24