Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

تورج غفاری نماینده سهامداران کنتورسازی که در طول یک سال گذشته تلاش های زیادی را برای احقاق حقوق سهامداران این شرکت نموده در گفت و گو با خبرنگار بورس ٢۴ ضمن ابراز خوشحالی از خبر برگزاری مجمع فوق العاده آکنتور گفت: در هفته های اخیر پیگیری های زیادی در خصوص مساله کنتورسازی از سوی سازمان بورس انجام شده است. در جلساتی که اخیرا با سازمان داشته ام شاهد تلاش های جدی آن ها برای رفع مشکلات این شرکت بودم...

واکنش حقیقی های کنتورسازی به حضور بانک پاسارگاد و مجمع پیش رو / تورج غفاری : خیلی خوشحالیم!

بورس24 : شرکت کنتورسازی ایران که در طول تقریبا یک سال و نیم گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشته و نماد آن از شهریور ماه سال قبل تاکنون متوقف مانده بالاخره پس از مدت ها با خبرهای دلگرم کننده ای برای سهامدارانش همراه شده است.

این شرکت که به دلیل مشکلات اخیر خود نتوانست مجمع سالانه اش را برگزار کند حالا در آستانه برگزاری مجمع عادی به طور فوق العاده است تا اعضا هیات مدیره آن انتخاب شوند.

بر اساس اطلاعیه ای که در روزنامه اطلاعات دیروز به چاپ رسیده شرکت کنتورسازی ساعت 8 صبح روز دوشنبه ششم آبان ماه 1396 مجمع خود را در محل تهران، خیابان پاسداران، سه راه ضرابخانه، خیابان شهید کشوری، (نگارستان هشتم) پلاک 55 برگزار خواهد کرد.

قطعا شنیدن این خبر برای سهامداران آکنتور که بیش از یکسال است پولهایشان به دلیل توقف نماد بلوکه شده و کارکنان شرکت کنتورسازی که با مشکل دریافت حقوق مواجه بودند، دلگرم کننده است اما حتما برای اعضا فعلی هیات مدیره خوشایند نیست.

از سازمان بورس متشکریم!

تورج غفاری نماینده سهامداران کنتورسازی که در طول یک سال گذشته تلاش های زیادی را برای احقاق حقوق سهامداران این شرکت نموده در گفت و گو با خبرنگار بورس24 ضمن ابراز خوشحالی از خبر برگزاری مجمع فوق العاده آکنتور گفت: در هفته های اخیر پیگیری های زیادی در خصوص مساله کنتورسازی از سوی سازمان بورس انجام شده است. در جلساتی که اخیرا با سازمان داشته ام شاهد تلاش های جدی آن ها برای رفع مشکلات این شرکت بودم.

وی افزود: پیگیری های سازمان و مذاکراتی که انجام داده اخیرا دو دستاورد با اهمیت برای سهامداران و کارکنان شرکت کنتورسازی به همراه داشته است. اول این که بانک پاسارگاد به درخواست بورس اداره آکنتور را بر عهده خواهد گرفت و دوم این که مجمع فوق العاده این شرکت در هفته ابتدایی آبان ماه برگزار خواهد شد. این خبرها برای ما بسیار خوشحال کننده است به طوری که می تواند چشم انداز مثبتی را برای سهامداران و کارکنان این شرکت در جهت احقاق حقوق آن ها ترسیم کند.

وی تصریح کرد: روند جلسات متعددی که با سازمان برگزار شد بسیار مثبت بود و قول هایی داده شد که امیدواریم هر چه زودتر محقق شود. پیگیری پرونده و مساله کنتور توسط سازمان بسیار رضایت بخش است و جا دارد اینجا به نمایندگی از طرف تمامی سهامداران کنتورسازی از آقایان دکتر جمالی، پهلوان زاده و دکتر محمدی و همچنین کارگروهی که پیگیر این موضوع هستند تشکر ویژه ای داشته باشم.ما فکر می کردیم همه دارایی های ما برباد رفته اما سازمان بورس نشان داد سهامدار حقیقی برایش اهمیت دارد!

نماینده سهامداران کنتورسازی تاکید کرد: به نیابت از طرف تمامی سهامداران آکنتور اعلام می کنم که در کنار بانک پاسارگاد و سازمان بورس هستیم تا مشکلات سهامداران و کارکنان شرکت کنتورسازی مرتفع شود. ما در مجمع کنتورسازی در کمال آرامش شرکت می کنیم و همراه بانک پاسارگاد برای احیای برند این شرکت هستیم.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24