Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

فرقی نمی کند که در کدام نقطه دنیا باشید ، هر بنگاه اقتصادی که در هر نقطه دنیا فعالیت می کند نسبت به محیط کسب و کار ، انسان های پیرامون و حتی جاندارانی که در آن جا زیست دارند مسئولیت دارد.امروز social responsibility یا همان مسئولیت اجتماعی یکی از وظایف و ماموریت های بنگاه های اقتصادی دنیاست.در واقع هر بنگاهی که سود می کند بدون تردید این وظیفه اجتماعی را دارد که بخشی از سود خود را صرف آموزش ، درمان و توسعه فرهنگ کشور خودش کند. حالا در بازار سرمایه یک شرکت تامین سرمایه به حوزه مسئولیت های اجتماعی ورود پیدا کرده است...

ما همه مسئولیم...!؟

در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی گروه تامین سرمایه نوین، روز چهارشنبه مورخ 19 مهرماه جمعی از مدیران و پرسنل گروه ضمن مراجعه به مجموعه مدارس غیر دولتی کودکان کار"صبح رویش" در منطقه هرندی تهران و اهدای تجهیزات بهداشتی و آموزشی، از دبستان دخترانه، پسرانه و دبیرستان این مجموعه بازدید نموده و با فعالیت‌های آنان آشنا شدند.

در این بازدید چند ساعته نمایندگان تامین سرمایه نوین با حضور در کلاس‌ها، کارگاه‌های مهارتی و همچنین گفتگو با معلمان و دانش‌آموزان ضمن آشنایی با روند فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده برای حمایت از کودکان کار و دانش آموزان کم برخوردار، بسته‌های بهداشت فردی و همچنین برخی تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مورد نیاز مدرسه را به این دانش‌آموزان تقدیم کردند.

همچنین در این بازدید مقرر شد که تامین سرمایه علاوه بر مشارکت در تأمین تجهیزات و حمایت‌های مالی، نیازهای آموزشی و مهارتی دانش‌آموزان در حوزه‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری، بورس، توانمند سازی در حوزه کسب و کار و سایر موارد مربوط را بررسی و در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی، به این کودکان و نوجوانان خدمت رسانی نماید. در پایان این بازدید نیز تندیس یاد بود موسسه صبح رویش به پاس حمایت از این مجموعه به تامین سرمایه نوین اهدا گردید.

شایان ذکر است ، مجموعه مدارس صبح رویش در حال حاضر پوشش 450 نفر از کودکان کار و دانش‌آموزان کم برخوردار دختر و پسر را در منطقه شوش تهران به عهده داشته و ضمن تأمین نیازهای اساسی آنان با آموزش و توانمند سازی این کودکان و نوجوانان سعی در فراهم کردن شرایط تحصیل این نونهالان دارند تا به مدد این گونه حمایت‌ها تعداد بیشتری از کودکان کار از تحصیل جا نمانند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24