Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

چرایی شرایط نامناسب شرکت در گزارش شش ماهه را اینجا بخوانید مجمع عادی به طور فوق العاده شرکت شیشه رازی به منظور تصویب معاملات مشمول ماده ١٢٩ و افزایش سرمایه تشکیل جلسه داد. سعید صنعتی مدیر عامل شیشه رازی در خصوص برنامه ادغام شرکت گفت: با توجه به اینکه موضوع ادغام در کشور تاکنون مطرح نبوده با پروسه سخت و پیچیده ای روبرو هستیم و تاکنون...

تصویب افزایش سرمایه شیشه رازی از ٥٠ میلیارد تومان به ٨٥ میلیارد / مدیر عامل: نگرانی در خصوص تحقق بودجه نداریم

بورس24 : مجمع عادی به طور فوق العاده شرکت شیشه رازی به منظور تصویب معاملات مشمول ماده ١٢٩ و افزایش سرمایه تشکیل جلسه داد. 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، سعید صنعتی مدیر عامل شیشه رازی در خصوص برنامه ادغام شرکت گفت: با توجه به اینکه موضوع ادغام در کشور تاکنون مطرح نبوده با پروسه سخت و پیچیده ای روبرو هستیم، تاکنون ٨٧ درصد از سهام شیشه تاکستان را با قیمت ٨٠٠ تومان خریداری نمودیم تا مراحل اولیه ادغام صورت پذیرد در خصوص خرید مابقی سهام تاکستان هم مذاکرات صورت گرفته است و این پروسه حداکثر دوسال به طول خواهد انجامید. 

صنعتی ادامه داد: در حال حاضر برنامه نوسازی کوره را در دستور کار داریم و طبق پیش بینی این طرح آذر ماه باید اجرا شود اما اگر کوره بیشتر در مدار بماند عملیات را به تعویق خواهیم انداخت تولید و فروش در شیشه تاکستان مطلوب بوده و نگرانی از بابت تحقق بودجه نداریم.

وی گفت:در صورت نوسازی کوره توان تولید از ١٢٠ به ١٥٠ ارتقا خواهد داشت و با توجه به نوسازی برق کمتری مصرف خواهد کرد.

مدیرعامل شیشه رازی در خصوص آمار نه چندان خوب این شرکت در شش ماه اول گفت: تولید رازی منحصر به شیشه های دارویی است و امسال شرکت های دارو ساز با مشکلات مالی جدی روبرو هستند. از طرفی شش ماهه اول معمولا خرید دارو سازها کمتر است و نگرانی در خصوص تحقق بودجه نداریم.

صنعتی در خصوص تاکستان گفت: در حال تقویت بازار صادراتی هستیم و تاکنون صادرات تاکستان ٢تا ٣ برابر شده است، همچنین سال آتی تاکستان تقریبا تماما نوسازی خواهد شد و تا ١٠ سال آینده هزینه عمده نخواهد داشت.

وی گفت: فردا کارخانه شیشه شویی تاکستان راه اندازی خواهد شد و توانایی شستن ٤٠٠ تن شیشه در روز را دارد.

صنعتی در ادامه گفت: خط تولید شیشه غذایی در شیشه رازی هم کلید خورده است و خط تولید شیشه ماالشعیر در حال فعالیت است و ظرفیت کارخانه خالی نخواهد ماند.

وی در خصوص بودجه شش ماهه گفت: با توجه به شرایط نامطلوب بازار دارو بودجه شش ماهه تحقق مناسبی نداشت اما قاعدتا نگرانی خاصی از بابت تحقق بودجه نداریم.

صنعتی گفت: EPSتاکستان را ١٠٠ تومان اعلام کردیم و در آمد حاصل از سرمایه گذاری تاکستان را از ١٠٠ به ١٢٠ تومان تعدیل کردیم و تعدیل منفی در بودجه نخواهیم داشت، یا حداکثر ١ تومان افت ای پی اس.

وی در مورد علل افزایش سرمایه گفت: افزایش سرمایه به منظور جبران مخارج سرمایه گذاری و اصلاح ساختار مالی و کاهش ریسک شرکت است. مبلغ افزایش سرمایه ٣٥ میلیارد تومان از محل آورده نقدی خواهد بود و برای جبران مخارج سرمایه گذاری است.

گفتنی است، سرمایه شرکت از ٥٠ میلیارد تومان به ٨٥ میلیارد افزایش یافت.

تکمیل می شود... 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24