Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

زین پس دخالت شخصی نخواهیم داشت حسن امیری عضو هیات مدیره و معاون نظارت بر ناشران و بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست پیشکسوتان بازار سهام در سخنانی گفت: با اجرای دستور العمل جدید بازگشایی و توقف نمادها، نقدشوندگی بازار سهام به بالاترین حد ممکن می رسد. وی ادامه داد: پایان حبس نقدینگی در بورس جدی است و از این پس توقف و بازگشایی نماد ها اتوماتیک خواهد شد و از دخالت شخص جلو گیری می شود که در عملیاتی کردن این موضوع دیدگاه های پیشکسوتان بازار تاثیر گذار است...

عضو هیات مدیره سازمان بورس: دستورالعمل جدید بازگشایی و توقف نمادها عطف به ماسبق نمی شود / پایان حبس نقدینگی در بورس جدی است

بورس24 : حسن امیری عضو هیات مدیره سازمان بورس در نشست پیشکسوتان بازار سهام در سخنانی گفت: با اجرای دستور العمل جدید بازگشایی و توقف نمادها، نقدشوندگی بازار سهام به بالاترین حد ممکن می رسد. 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، حسن امیری معاون نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن بیان این مطلب در ادامه افزود: 22 نماد بانکی داریم که در حال حاضر 3 نماد باز است، در نتیجه بیشترین نماد های متوقف بانکی هستند. او گفت: برخی شرکت ها عدم ارائه اطلاعات دارند که منجر به بسته شدن نماد آن ها در بورس شده است. به گفته او در دستورالعمل جدید بهانه مربوط به فرمت صورت های مالی از بین رفته است.

وی ادامه داد: تابلوی معاملاتی برخی نمادها باید تغییر کند و یا شرایط جاری آن ها با ضوابط پذیرش نمی خواند و باید اخراج شوند. اگر این موارد را کنار بگذاریم نماد بسته به آن معنی نداریم و همیشه چند نماد متوقف وجود دارد.

وی افزود: دستورالعمل جدید بازگشایی و توقف نمادها عطف به ماسبق نمی شود، مثل بانک ها و کنتورسازی و ...

او گفت: باید این موارد جداگانه بررسی شود. به هر حال بعد از انجام این دستور العمل در مورد سایر نمادها تصمیم گیری می کنیم.

وی ادامه داد: پایان حبس نقدینگی در بورس جدی است و از این پس توقف و بازگشایی نماد ها اتوماتیک خواهد شد و از دخالت شخص جلو گیری می شود که در عملیاتی کردن این موضوع دیدگاه های پیشکسوتان بازار تاثیر گذار است. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24