Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سهامداران بیمه ما در اعتراض به عملکرد گروه مالی ملت: کلا این گروه بی تفاوت است، هم نسبت به سهام بانک ملت، هم بیمه ما! سهامداران بیمه ما در مجمع امروز نسبت به قیمت پایین سهم و بی متولی بودن سهم اعتراض داشتند، حتی مطرح شد که گروه مالی ملت همان طور که بی تفاوت نسبت به سهام بانک ملت رفتار کرد، بیمه ما را هم حمایت نمی کند و شرکت با توجه به توانمندی هایی که دارد، ارزش سهامش در خور شان این شرکت نیست...

تصویب افزایش سرمایه ٥٠ درصدی بیمه ما در میان اعتراض سهامداران

بورس24 : مجمع عادی بطور فوق العاده شرکت بیمه ما به منظور افزایش سرمایه با حضور سهامداران تشکیل جلسه داد. 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، سهامداران بیمه ما به وضعیت قیمتی سهم اعتراض داشتند، سهامداران در این خصوص به نماینده گروه ملت که در این مجمع در سطوح عالی مدیر عامل و قائم مقام مدیر عامل حضور داشتند، اعتراضاتی داشتند.

آنها به قیمت پایین سهم و بی متولی بودن سهم اعتراض داشتند، حتی مطرح شد که گروه مالی ملت همان طور که بی تفاوت نسبت به سهام بانک ملت رفتار کرد، بیمه ما را هم حمایت نمی کند و شرکت با توجه به توانمندی هایی که دارد ارزش سهامش در خور شان این شرکت نیست.

نماینده گروه مالی ملت مقیم زاده که ناظر مجمع بود گفت: بیمه ما یکی از بهترین پرتفو ها را دارد و نسبت های پرداخت خسارتش بسیار مطلوب است، اما به دلیل نامشخص بودن دستور العمل های بیمه مرکزی نمی توانیم، آنطور که باید از سهم حمایت کنیم که بیان این موارد با سوالات انتقادی همراه بود.

مجید صفدری مدیر عامل بیمه ما در خصوص علل افزایش سرمایه در مجمع گفت: افزایش سرمایه شرکت به چند دلیل در دستور کار قرار گرفت. اول به دلیل مصوبه هییت وزیران و الزام شرکت های بیمه ای به رعایت حداقل سرمایه ١٥٠ میلیارد تومان موظف به انجام افزایش سرمایه هستیم، همچنین حفظ نسبت توانگری مطلوب و افزایش فعالیت شرکت در بخش سرمایه گذاری ها بوده است.

وی ادامه داد: افزایش سرمایه شرکت از محل مطالبات و آورده سهامداران به میزان ٥٠ درصد معادل ٥٠ میلیارد تومان مد نظر است که باید به تصویب مجمع برسد.

صفدری گفت: در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به شش ماهه سال گذشته توانستیم ١٣ درصد رشد فروش در زمینه آتش سوزی، ٢٦ درصد در زمینه بیمه بدنه، ٢٠ درصد شخص ثالث ٣٢١ درصد در بیمه عمر زمانی، ٢٧ درصد بیمه مسئولیت و ١٧ درصد در زمینه درمان رشد فروش داشته باشیم.

وی ادامه داد: مجموعا نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٢٨ درصد افزایش فروش داشته ایم.مدیر عامل بیمه ما گفت: در شش ماهه سال جاری به نسبت مشابه سال قبل ٥٣ درصد پرداخت خسارت در بخش باربری رشد داشته است آن هم به دلیل رشد فروش این رشته بیمه ای بوده است، اما در زمینه ثالث و عمر علی رغم رشد فروش به ترتیب ١٢ و ١٧ درصد کاهش داشتیم.

وی در پایان گفت: با توجه اینکه شرکت در تمام زمینه های بیمه ای فعال است و حداقل سرمایه شرکت بر اساس قانون ١٥٠ میلیارد تومان است، مجوزهای لازم به منظور افزایش سرمایه از سوی بورس و بیمه مرکزی اخذ شده است و تصویب آن باید در مجمع عملیاتی شود.

گفتنی است، افزایش سرمایه ٥٠ درصدی بیمه ما از محل آورده و مطالبات به تصویب مجمع رسید و سرمایه شرکت پس از طی مراحل قانونی اداره ثبت شرکت ها به ١٥٠ میلیارد تومان خواهد رسید. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24