Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سیگنال های مثبت بورس سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اقتدار جمهوری اسلامی و موضع گیری اروپایی ها علیه اظهارات بی پایه و اساس ترامپ توانست، سیگنال های مثبتی به سرمایه گذاران در بورس ارسال کند...

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: عملکرد صحیح بازار بورس به جذب نقدینگی منجر می شود

بورس24 : سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اقتدار جمهوری اسلامی و موضع گیری اروپایی ها علیه اظهارات بی پایه و اساس ترامپ توانست سیگنال های مثبتی به سرمایه گذاران در بورس ارسال کند. 

رحیم زارع در گفت‌ و گویی در خصوص افزایش 519 واحدی شاخص بازار بورس گفت: بازار بورس کشور در سال های اخیر با رشد قابل انتظاری روبرو نبوده است که البته با توجه به رکود در اقتصاد نباید انتظار داشت بورس رشد مطلوبی داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم سوق نقدینگی به بازار سرمایه گفت: هر چند بورس رشد مطلوبی نداشته اما باید پذیرفت رشد شاخص بورس بر اساس مولفه های اقتصادی چنانچه با شیب ملایم نیز همراه باشد از رشد حبابی بورس بهتر است.

نماینده آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی افزود: نباید فراموش کرد در سال های گذشته که بازار ارز با رشد نجومی روبرو شد، شاخص بورس نیز به صورت کاذب رشدهای را تجربه کرد که متاثر از رشد سودآوری شرکت های بورسی نبود.

زارع با اشاره به کاهش قیمت ارز در روز جاری تصریح کرد: شاخص بازار بورس علاوه بر مولفه های اقتصادی در برخی از اوقات از اخبار سیاسی نیز متاثر می شد.

عملکرد صحیح بازار بورس باعث جذب نقدینگی به بازار سرمایه می شود

وی در ادامه گفت و گوی اظهار داشت: خوشبختانه اتحاد و اقتدار جمهوری اسلامی و حتی موضع گیری اروپایی ها علیه اظهارات بی پایه و اساس ترامپ نیز توانست سیگنال های مثبتی به سرمایه گذاران در بورس ارسال کند، به نحوی که شاخص بازار سرمایه بیش از 300 واحد رشد داشت.

زارع همچنین افزود: عملکرد صحیح بازار بورس باعث جذب نقدینگی به بازار سرمایه می شود و از رونق بازار سوداگری در بازارهای دیگر جلوگیری می کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رفع موانع تولید شرکت های بورسی و تقویت بخش تولید علاوه بر اشتغال زایی می تواند به تقویت بیشتر شاخص بورس منجر شود.

منبع: خانه ملت 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24