Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

علی سنگینیان عضو هیات مدیره فولاد کاوه جنوب در جلسه معارفه امروز گفت: این شرکت در شرکت های پر پتانسیل فولادی است و باید به عنوان سرمایه گذاری بلند مدت به آن نگاه شود.این شرکت پروژه های دارد که به سرعت در حال بهره برداری است...

معارفه فولاد جنوب ...سهم ما بلندمدت است!

مراسم معارفه فولاد کاوه جنوب کیش برای ورود قریب الوقوع در بورس تهران هم اکنون در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، در این جلسه علی دهاقین مدیرعامل شرکت در جمع اهالی بازار سهام گفت: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در راستای تکمیل فرایند تولید فولاد اقدام به احداث کارخانه فولاد سازی در ۲ فاز جداگانه جهت تولید بیلت نموده که هر کدام از این ها دارای ۱.۲ میلیون تن تولید در سال خواهند بود و واحد تولید اکسیژن نیز مرداد ۹۶ به صورت کامل به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: تولید آزمایشی فاز اول از بهمن سال ۹۴ با حجمی معادل ۲۰ هزار تن آغاز شد این واحد در سال ۹۵ با گرفتن مجوز بهره برداری از اداره کل صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان توانست بیش از ششصد و بیست هزار تن شمش فولادی مطابق استانداردهای بین المللی تولید نمایند و بالغ بر ۳۰۰ هزار تن از آن به کشورهای مختلف صادر کرد.

مدیر عامل شرکت گفت: شرکت ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه در اختیار دارد که برنامه افزایش سرمایه نیز در دستور کار است ، شرکت در برنامه دارد که سرمایه خود را از ۷ هزار میلیارد ریال به ۱۰ هزار میلیارد ریال برساند.

به گفته وی؛ در حال حاضر از سرمایه گذاری های انجام شده در این شرکت که منجر به ایجاد دارایی های ثابت شده است بیش از ۲۸ هزار میلیارد ریال است.

وی ادامه داد : شرکت ۸۵ درصد در ۶ ماهه فروش را پوشش داده است همچنین جمع کل پیش بینی فروش صادرات شرکت در سال ۹۶ برابر ۲۹۹ میلیون دلار بوده است.

مدیر عامل شرکت همچنین در خصوص برنامه ها و ماموریت های سال ۹۶ گفت:تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آهن اسفنجی مالکیتی و ۱۰۰ هزار آهن اسفنجی کارمزدی، همچنین تولید ۶۰۰ هزار تن شمش فولادی معادل ۷۵ درصد ظرفیت فاز ۱ فولاد سازی و صادرات بیش از دویست و نود و نه میلیون دلار شمش فولادی و آهن اسفنجی ، همچنین تکمیل ۴ درصد باقیمانده فاز ۱ فولاد سازی و ادامه روند تبدیل تسهیلات بانکی گران به تسهیلات بانک ارزان قیمت جهت کاهش هزینه های مالی دربرنامه های شرکت است.

وی افزود: مهمترین مزیت این شرکت در کنار آب بودن آن است استحصال آب که در صنعت فولاد کم می شود در شرکت امکان پذیر است.

مدیرعامل شرکت گفت: با توجه به اینکه شرکت منطقه محروم واقع شده است از معافیت مالیاتی برخوردار است و به مدت ۱۵ سال از مالیات معاف است. این شرکت از سال ۹۵ مشمول معافیت مالیاتی است.

علی سنگینیان عضو هیات مدیره فولاد کاوه جنوب هم در این جلسه گفت: این شرکت در شرکت های پر پتانسیل فولادی است و باید به عنوان سرمایه گذاری بلند مدت به آن نگاه شود.این شرکت پروژه هایی دارد که به سرعت در حال بهره برداری است.

در این جلسه معاون ناشران بورس تهران اعلام کرد : این شرکت به میزان ۱۰ درصد و ۷۰ میلیون سهم عرضه خواهد شد که هنوز زمان عرضه مشخص نیست.

حسین مقدم همچنین تاکید کرد که با توجه به این که شرکت برخی گزارشات از جمله گزارش شش ماهه حسابرسی شده و پیش‌بینی عملکرد را باید ارائه دهد هنوز زمان عرضه مشخص نیست.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24