Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

طی هفته منتهی به ۲۰ مهرماه، ۵۴۵ هزار و ۳۴۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰ هزار و ۳۰۸ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که رشد ۶۵ درصدی حجم و ۸۱درصدی ارزش معاملات نسبت به معاملات هفته ما قبل به ثبت رسید.

تابلوی سبز بورس کالا در سومین هفته فصل زرد؛ ثبت معامله ۵۴۵ هزار تن انواع محصول/حجم و ارزش معاملات افزایش یافت

به گزارش بورس24 ؛ طی سومین هفته مهر در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۳۴ هزار و ۲۶۵ تن انواع کالا به ارزش ۳ هزار و ۹۴۵ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار، ۲ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم، ۱۲۵ هزار و ۹۱۳ تن فولاد، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۵ هزار و ۶۴۰ تن مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۶۰ تن روی و ۱۰ کیلوگرم طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۴۵ هزار و ۲۷۴ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۶۰۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۱۲۸ هزار و ۴۱۸ تن قیر، ۶۲ هزار و ۹۷۷ تن مواد پلیمری، ۹۶ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۰ هزار تن لوب کات، ۲۰ هزار و ۸۷۵ تن مواد شیمیایی، ۱۲ هزار و ۹۶۰ تن گوگرد، ۸۰۵ تن روغن پایه و اسلاک واکس، یک هزار تن سلاپس وکس و همچنین ۲ هزار و ۲۳۸ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در سومین هفته مهر، شاهد معامله ۶۴ هزار و ۲۲۵ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۷۴۲ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۵۱ هزار و ۷۵۰ تن گندم، ۱۰ هزار و ۲۵۰ تن شکر سفید، ۲۲۵ تن جو دامی و همچنین ۲ هزار تن کنجاله مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۷۷۵ تن کنسانتره فسفات، ۴۱۴ تن ضایعات فلزی، ۳۵۰ تن ضایعات آهنی، ۲۵ تن روغن کارکرده لوکوموتیو و همچنین ۲۰ تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات پلیمریک داد و ستد شد.

منبع: بورس کالا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24