Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حسین صبوری، کارشناس بازار سهام در سخنانی گفت: نکته قابل توجه در معاملات امروز بازار سهام، افزایش قیمت در نماد‌های گروه خودروسازی است که تحریم‌ های قبل از برجام این صنعت را به یکی از آسیب پذیرترین صنایع کشور مبدل نموده بود، این موضوع نشان می‌ دهد بازار از صحبت‌ های ترامپ نگرانی خاصی نداشته و مهم تر اینکه از نگرانی بازار کاسته شده است. وی افزود: با توجه به معاملات بازار سهام تاکنون، واکنش بازار سهام به سخنان اخیر ترامپ برای این بازار مثبت ارزیابی شده است...

نظر یک کارشناس بورس درباره واکنش بازار سهام به سخنان اخیر ترامپ: مثبت بود، هیچ کس نگران نیست

بورس24 :اگر چه برخی انتظار داشتند که سخنان ترامپ، تاثیر منفی بر روی بازار بورس تهران بگذارد، اما از نخستین دقایق شروع معاملات شاخص با روند رو به رشد به حرکت خود ادامه داد.

در دقایق آغازین شروع معاملات بورس تهران، شاخص با روند رو به رشدی در حال حرکت بود؛ روندی که برخی پیش بینی می‌ کردند با سخنان منفی شب گذشته ترامپ، غیر از این به مسیر خود ادامه دهد. بر این اساس اکنون (۹:۲۳) شاخص در کانال ۸۴ هزار واحدی در حال حرکت است و به ۸۴ هزار و ۹۳۶ واحد رسیده است.

هم اکنون ۷۶ میلیون سهم در قالب ۷ هزار و ۹۲ معامله جابجا شده که ارزش آن ۱۴۴ هزار و ۲۹۴ میلیون ریال است.

حسین صبوری، کارشناس ارشد اقتصادی می‌ گوید: نکته قابل توجه در این معاملات، افزایش قیمت در نماد‌های گروه خودروسازی است که تحریم‌ های قبل از برجام این صنعت را به یکی از آسیب پذیرترین صنایع کشور مبدل نموده بود. این موضوع نشان می‌ دهد بازار از صحبت‌ های ترامپ نگرانی خاصی نداشته و مهم تر اینکه از نگرانی بازار کاسته شده است.

وی افزود: با توجه به معاملات بازار سهام تاکنون، واکنش بازار سهام به سخنان اخیر ترامپ برای این بازار مثبت ارزیابی شده است.

منبع: مهر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24