Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نرم افزار مهمی در راه است... محمد جعفر اکرام جعفری مشاور مدیر عامل میدکو در نشست خبری حوزه مدیریت و سازمان امروز شرکت میدکو با اشاره به برنامه میدکو جهت اجرای پروژه سیستم یک پارچه اطلاعاتی در سخنانی گفت: جهت اجرای این پروژه ١٠ سیستم و ١۶٠ زیر سیستم را طراحی کرده ایم که جهت اجرای ١٠ سیستم نخست، ١۶٠ زیر سیستم بایستی به طور یک پارچه به فعالیت خود ادامه دهند، که این مهم در زمان اکنون در حال انجام است. وی ادامه داد: ٢١١ فرآیند را برای اجرای این کار بایستی اجرا کنیم. کاری که پیچیدگی های بسیاری خواهد داشت. پس برای انجام این کار...

مشاور مدیر عامل میدکو: در زمان تحریم ها تنها جایی که توانست فاینانس بگیرد، میدکو بود / در سرعت عمل تصمیم گیری جایی را مشابه میدکو پیدا نمی کنید

بورس24 : محمد جعفر اکرام جعفری مشاور مدیر عامل میدکو در نشست خبری حوزه مدیریت و سازمان امروز شرکت میدکو با اشاره به برنامه میدکو جهت اجرای پروژه سیستم یک پارچه اطلاعاتی در سخنانی گفت: جهت اجرای این پروژه 10 سیستم و 160 زیر سیستم را طراحی کرده ایم که جهت اجرای 10 سیستم نخست، 160 زیر سیستم بایستی به طور یک پارچه به فعالیت خود ادامه دهند، که این مهم در زمان اکنون در حال انجام است. 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، وی در ادامه افزود: 211 فرآیند را برای اجرای این کار بایستی اجرا کنیم. کاری که پیچیدگی های بسیاری خواهد داشت. پس برای انجام این کار با یاری شرکت بین المللی پوسکو با استانداردهای بین المللی این مهم را به انجام خواهیم رساند.

وی افزود: برای نظارت بر اجرای پروژه ها 2 هزار دوربین را در میدکو نصب خواهیم کرد تا کل تولید و سیستم را تحت کنترل خود در بیاوریم. به گفته او مجموع سرمایه گذاری برای توسعه پروژه بیش از 200 میلیارد تومان خواهد بود و از شرکتی ایرانی برای اجرای آن استفاده خواهد شد.

او اضافه کرد: این نرم افزار برای فرهنگ ایرانی بومی سازی شده و برایمان بهتر این است، که با این نرم افزار کار کنیم تا نمونه خارجی. پوسکو در اکثر کشورهای جهان در حوزه آی. تی حضور موفقی داشته و دارد؛ بنابراین ما نیز با همین قصد حرکت می کنیم تا در همان رده حاضر شویم.

جعفری تاکید کرد: سعی میدکو بر این خواهد بود، تا این نرم افزار در طول مسیر باگ هایش گرفته شده و بتواند جای مناسبی را برای خود باز کند. او گفت: نمونه خارجی این نرم افزار 80 درصد نیازهای ما را برطرف می کرد در حالی که این نرم افزار به 100 درصد نیازهایمان پاسخ خواهد داد.

وی ادامه داد: شما نمی توانید در سرعت عمل در تصمیم گیری جایی را مشابه میدکو پیدا کنید، 10 پروژه میدکو در حال بهره برداری است، و 8 پروژه دیگر نیز به بهره برداری خواهد رسید.

او گفت: در زمان تحریم ها تنها جایی که توانست فاینانس بگیرد میدکو بود واین فاینانس ها که عمدتا از سوی چینی ها تامین اعتبار شده، حاصل نوع ارتباطات این شرکت، مذاکره های انجام شده، مکانیزم های ارتباطی و توانایی افراد و مدیران آن بوده است.

به گفته وی، 110 میلیون یورو از این فاینانس برای طرح گندله زرند، 110 میلیون یورو برای طرح گندله سیرجان و 500 میلیون یوروی آن برای مجتمع فولاد زرند سرمایه گذاری شده است.

اکرام جعفری در ادامه با اشاره به توانمندی های مدیران این شرکت بویژه در برقراری ارتباط با خارجی ها، تصریح کرد: همین مساله موجب شده تا با وجود اجرایی شدن برجام، اما در عمل این دستاورد بزرگ سیاسی کشور هیچ دستاورد عملی در زمینه انعقاد قراردادها برای این گروه احساس نشود؛ هر چند شاهد گسترش ارتباطات و افزایش رفت و آمد شرکت ها و گروه های خارجی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت معدنی هم اکنون با شرکت هایی از ایتالیا ، اتریش، آلمان و چین در ارتباط دائم و مستمر است؛ دفتری در چین دارد، دفتری در آلمان تاسیس کرده که از میدکو حمایت تکنولوژیکی انجام می دهد و با چینی ها به عنوان بزرگترین و تاثیرگذارترین عرضه کنندگان فولاد جهان بیش از سایر کشورها در ارتباط است؛ ارتباطی که در زمان تحریم ها نیز قطع نشد.

این فعال معدنی تاکید کرد: افق این شرکت اقتصادی دستیابی به ظرفیت 4.2 میلیون تنی فولاد، 7.5 میلیون تنی گندله و هشت میلیون تنی کنسانتره سنگ آهن است که در این پیوند، برخی مجتمع های فولادی آن امسال به بهره برداری رسیده و پروژه های فولاد سیرجان، آهک و کاتد مس آن که همگی بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، در آینده نزدیک به بهره برداری می رسند.

به گفته این مسئول، این شرکت معدنی 17 شرکت زیرمجموعه دارد که ارزش فعلی آن در بورس 45 هزار میلیارد ریال بوده و ارزش دارایی های آن 120 هزار میلیارد ریال است.

وی به تعالی مدیریتی به عنوان مهمترین عامل در رشد و توسعه یک سازمان و شرکت اشاره کرد و گفت: تاکنون این شرکت موفق شده برای 10 هزار و 858 نفر در کشور شغل ایجاد کند و با توجه به تعاریف استاندارد اشتغال غیرمستقیم (10 الی 15 شغل غیرمستقیم به ازای ایجاد هر شغل مستقیم)، دست کم بیش از 108 هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم از سوی این شرکت اشتغالزایی شده است. 

اکرام جعفری در خصوص ترکیب نیروی انسانی حاضر و فعال در این شرکت نیز افزود: در مجموع اشتغال ایجاد شده، 96.5 درصد را بومی ها و تنها 3.5 درصد را غیر بومی ها تشکیل می دهند که با عنایت به وجود عمده شرکت های تابعه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، در توسعه این مناطق نقش داشته است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24