Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

یاسر فلاح مشاور رییس سازمان بورس در سخنانی گفت: در آخرین جلسه کارگروه رسیدگی به مشکلات کنتورسازی که شب گذشته برگزار شد، تصمیماتی درباره شرکت کنتورسازی گرفته شد که ظرف روزهای آینده عملی می شود. او ادامه داد: آگهی مجمع عمومی، عادی و فوق العاده شرکت کنتورسازی به احتمال زیاد در هفته آینده منتشر شده و ظرف دو هفته آینده نیز مجمع این شرکت برگزار خواهد شد...

مشاور رئیس سازمان بورس: مجمع عمومی، فوق العاده و عادی کنتورسازی برگزار می شود

بورس24 : مشاور رئیس سازمان بورس گفت: مجمع عمومی و فوق العاده و عادی شرکت کنتورسازی، برای آغاز به کار این شرکت برگزار می شود.

یاسر فلاح در خصوص آخرین جلسه کارگروه رسیدگی به مشکلات کنتورسازی که دیشب برگزار شد، افزود: تصمیماتی در باره شرکت کنتورسازی گرفته شد که ظرف روزهای آینده عملی می شود. 

وی ادامه داد: آگهی مجمع عمومی، فوق العاده و عادی شرکت کنتورسازی از طریق جراید منتشر شده و به اطلاع سهامداران می رسد.

فلاح افزود: تخلف هیئت مدیره و مدیران این شرکت در ارائه اطلاعات غلط و اتهام دستکاری در بازار متوجه آنها بود و کمیته رسیدگی تصمیم گرفت تا از طریق برگزاری مجمع هیئت مدیره جدیدی برای کنتورسازی انتخاب کند.

مشاور رئیس سازمان بورس گفت: استقرار هیئت مدیره جدید برای شرکت کنتورسازی باعث می شود که این شرکت کارهای عملیاتی و اجرایی خود را دو باره آغاز کند و تمام تلاش ما این است که این شرکت به عنوان یک مجموعه قدیمی و تولیدی از بین نرود.

وی افزود: تمام این اتفاقات با پیگیری های سازمان بورس انجام می شود چون به اعتقاد سازمان بورس این شرکت قدیمی باید ادامه حیات داشته باشد تا بتواند به سهامدارانش کمک کند.

فلاح افزود: نباید به خاطر اشتباهات مدیران این مجموعه اتفاق بدی برای این شرکت تولیدی بیفتد و باید این شرکت به تولید و کار برگردد و مشکل سهامداران حل شود.

مشاور رئیس سازمان بورس گفت: متاسفانه به خاطر طمع برخی افراد بیرون شرکت و برخی از مدیران داخلی این شرکت مشکلاتی به وجود آمده که با شروع به کار دوباره این شرکت و در مدار تولید قرار گرفتن مشکلات سهامداران حل می شود.

فلاح خاطرنشان کرد: آگهی مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت کنتورسازی به احتمال زیاد در هفته آینده منتشر شده و ظرف دو هفته آینده نیز مجمع این شرکت برگزار خواهد شد. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24