Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شبکه خبری سی ان بی سی،‌ با ارایه تحلیلی درباره بازار سهام ایران نوشت: با وجود تمایل بسیاری از ایرانی ها برای پیشبرد اقتصاد، بازار سهام ایران همچنان با پتروشیمی، معدن و فلزات ارتباط دارد. بورس اوراق بهادار تهران بخش بزرگی از عملکرد قابل اطمینان خود را در سال جاری به افزایش قیمت کالاهای جهانی مدیون است. علاوه بر این، بازار ارز نیز برای ایران مطلوب است، و کالاهای ایرانی ارزان تر و سرمایه گذاری برای شرکت های آسیایی و اروپایی ارزان تر است...

تحلیل "سی ان بی سی" از قدرت بورس ایران و افزایش جذب سرمایه خارجی

بورس24 : بازار سهام ایران نشانه هایی از قدرت را نشان می دهد. این اتفاق در شرایطی حاصل شده که ترامپ در آستانه تصمیمی حیاتی درباره برجام است.
شبکه خبری سی ان بی سی،‌ با ارایه تحلیلی درباره بازار سهام ایران نوشت: شاخص بورس اوراق بهادار تهران به رغم کاهش یک درصدی در هفته اما 2 درصد در ماه، 4.5 درصد در سه ماه و 7 درصد در شش ماهه افزایش یافته است. به نوشته این خبرگزاری، در طول پنج ماه گذشته، حجم سرمایه گذاران خارجی در بورس اوراق بهادر تهران 67 درصد افزایش یافته است. جمهوری اسلامی از زمانی که معاهده هسته ای را امضا کرده با نتایج متفاوتی مواجه شده و از کسب و کار و سرمایه گذاران از اروپا و آسیا استقبال کرده است. از سوی دیگر ارزان بودن کالاهای ایرانی برای اروپایی ها و آسیایی ها، سرمایه گذاری در ایران را به صرفه کرده است.
سی ان بی سی در عین حال بر این نکته تاکید کرده که سرمایه گذاران ایرانی از بریتانیا،‌ اروپا، ترکیه،‌ روسیه،‌ کره جنوبی و چین در حال ورود به بورس تهران هستند و بیشتر این علاقه مندی در سرمایه گذاری در بخش مصرف کننده، زیرساخت و انرژی ایران بوده است.
پیشتازی پتروشیمی،‌ معدن و فلزات و سرمایه گذاری به صرفه
با وجود تمایل بسیاری از ایرانی ها برای پیشبرد اقتصاد، بازار سهام ایران همچنان با پتروشیمی، معدن و فلزات ارتباط دارد. بورس اوراق بهادار تهران بخش بزرگی از عملکرد قابل اطمینان خود را در سال جاری به افزایش قیمت کالاهای جهانی مدیون است. علاوه بر این، بازار ارز نیز برای ایران مطلوب است، و کالاهای ایرانی ارزان تر و سرمایه گذاری برای شرکت های آسیایی و اروپایی ارزان تر است.

منبع : Mine & Business Today

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24