Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نشست یک دیدار یک عرضه شرکت آسیا سیر ارس امروز برگزار شد.

با «حآسا» بیشتر آشنا شوید...

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ در این نشست احمد کارگهی مدیرعامل توکا فولاد گفت: آسیا سیر ارس ششمین شرکت از مجموعه توکا فولاد است که به بازار سرمایه وارد می شود. جذب سرمایه از بازار سرمایه و نزدیک کردن قیمت سهام شرکت به قیمت واقعی، سیاست هلدینگ بوده است.

به گفته وی، این شرکت به تنهایی ٨.٥ درصد از بار ریلی کشور را در اختیار دارد.

مدیرعامل هلدینگ تو کا فولاد گفت: هدف از ورود شرکت های زیرمجموعه توکا فولاد به بازار سرمایه، شفافیت، الزام به رعایت ضوابط بورسی و صرف منابع حاصل از ورود در طرح ها و پروژه های توسعه ای است.

همچنین مهران برومند، مدیرعامل شرکت توکاریل، سهامدار عمده آسیا سیر ارس گفت: توکاریل بزرگترین شرکت حمل و نقل ریلی بار کشور است که بیش از یک سوم از بار ریلی در ایران را جابه جا می کند و این مجموعه ٤٠٨٦ واگن دارد.

وی گفت: شرکت سهم 8.5درصدی خود را حفظ می کند. سرمایه شرکت 80میلیارد تومان است که ممکن است افزایش سرمایه یکی از گزینه های تامین مالی باشد.

مدیرعامل آسیا سیر ارس نیز گفت: این شرکت در حال خریداری ٤٠٠ واگن از روسیه بوده و ٩٥ واگن نیز از شرکت نورالرضا خریداری کرده است. ما طبقه تعهد، 10 درصد از سهام شرکت را در بازار عرضه می کنیم.

خبر تکمیلی...

احمد کارگهی در نشست یک دیدار و یک عرضه شرکت آسیا سیر ارس گفت: شرکت توکاریل با مالکیت 99.9 درصدی سهامدار عمده شرکت آسیا سیر ارس محسوب می شود. این شرکت دارای مشتریانی چون فولاد مبارکه ، ملی مس، کاوه فولاد ، فولاد هرمزگان است.

وی افزود: آسیا سیر ارس ششمین شرکت از مجموعه توکا فولاد است که به بازار سرمایه وارد می شود .جذب سرمایه از بازار سرمایه و نزدیک کردن قیمت سهام شرکت به قیمت واقعی سیاست هلدینگ بوده است.

به گفته وی، این شرکت به تنهایی ٨.٥درصد از بار ریلی کشور را حمل و نقل می کند.همچنین هدف از ورود شرکت های زیرمجموعه توکا فولاد به بازار سرمایه شفافیت،  الزام به رعایت ضوابط بورسی  و صرف منابع حاصل از ورود در طرح ها و پروژه های توسعه ای است.

مدیر عامل شرکت "حاسا"  گفت: "حآسا" اواخر اردیبهشت با سرمایه 80 میلیارد تومانی به عنوان هشتاد و ششمین شرکت در بازار دوم معاملات در فرابورس درج شده و سود هر سهم سال مالی جاری آن 78 ریال پیش بینی شده و در سه ماه اول هم تنها 15 ریال معادل 19 درصد محقق شده است.

برومند در خصوص استراتژی های این شرکت گفت: توجه به وضعیت رقابتی و محیط داخلی و خارجی شرکت مواردی از جمله افزایش سود خالص ، بهره وری، تناژ بار، افزایش واگن های شرکت به 2500واگن و ... به عنوان استراتژ ی های آسیا سیر ارس در 5سال آتی انتخاب شده است.

او گفت: در حال حاضر شرکت آسیا سیر ارس 8.5درصد از کل بار شبکه  ریلی را حمل می نماید. در سال 95، دوازدهمین سال فعالیت شرکت آسیا سیر ارس است. این شرکت با استفاده از 1361دستگاه واگن باری لبه کوتاه و بلند 4 محوره با ظرفیت بارگیری از 55تن تا 68.5تن می تواند سالیانه 4.5میلیون تن بار را از معادن و شرکتهای تولیدی مختلف به مقاصد مختلف حمل نماید.

وی گفت: سرمایه شرکت 80میلیارد تومان است که ممکن است افزایش سرمایه یکی از گزینه های تامین مالی باشد.

وی افزود: در حال حاضر عمده فعالیت شرکت اجرای قرار داد حمل بار شرکت های فولاد هرمزگان ، فولاد مبارکه، شرکت ملی مس،  سنگ آهن سنگان  است  و در سال 95 حمل رول و گندله و کنسانتره و غیره به مقاصد مختلف انجام پذیرفته که نسبت به سال 95 حدود 25درصد افزایش داشته است.

وی افزود: شرکت در حال حاضر 575دستگاه واگن لبه کوتاه، تعداد 787دستگاه واگن لبه بلند، 100واگن کوتاه و بلند در اختیار دارد و از زمان تاسیس با طیف وسیعی از صنایع معتبر و مهم کشور همکاری تنگاتنگ دارد. واگن های لبه کوتاه قادر به حمل محمولاتی نظیر انواع کانتینر، کویل، ورق، شمش ، رول ، پالت دسته بندی است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24