Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عادلی دبیر کل مجمع کشورهای صادر کننده گاز درباره سفر رئیس‌ جمهور ترکیه به تهران خاطرنشان کرد: دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌ جمهور ترکیه از ایران فرصتی تاریخی برای حل برخی مسائل است. این دو کشور مهم منطقه باید دوست باشند؛ زیرا ایران و ترکیه دارای توانایی‌ ها و پتانسیل‌ های فراوانی هستند...

دبیر کل مجمع کشورهای صادر کننده گاز: از روابط تجاری رو به رشد بین دو ایران و ترکیه شگفت زده نیستم / در زمینه روابط تجاری حوزه انرژی نیز از پول ملی دو کشور استفاده کنیم

بورس24 : سید محمد حسین عادلی، دبیر کل مجمع کشورهای صادرکننده گاز (GECF) در حاشیه نمایشگاه هفته انرژی در مسکو پایتخت روسیه در گفت‌ و گو با آناتولی با ارزیابی روابط تجاری ایران و ترکیه گفت: استفاده از پول ملی در روابط تجاری بین ترکیه و ایران می‌تواند در زمینه انرژی نیز مورد استفاده قرار گیرد. 

وی افزود: با توجه به افزایش استفاده از پول ملی در روابط تجاری و تجارت در سراسر جهان، این روند در دوره بعدی نیز ادامه خواهد یافت.

دبیر کل مجمع کشورهای صادرکننده گاز با اشاره به توافق ایران و ترکیه در استفاده از ارز ملی در مبادلات تجاری خود اظهار داشت: استفاده از پول ملی در روابط تجاری بین ترکیه و ایران یک تحول بسیار مهم است. تحریم‌ ها و تحولات سیاسی تجارت آزاد کشورها را محدود می‌ کند. این وضعیت نیز تقاضا برای استفاده از ارز ملی در روابط تجاری را افزایش می‌ دهد.

عادلی ادامه داد: ایران در میان همسایگان ترکیه به عنوان کشوری که نقش مهمی در تامین نیازهای نفت خام آن دارد٬ است و بنابراین توسعه روابط تجاری بین دو کشور امری بسیار طبیعی است.

وی با بیان اینکه این دو کشور اشتراکات و شباهت‌ های بسیاری دارند، تصریح کرد: از روابط تجاری رو به رشد بین دو کشور شگفت زده نیستیم. این به درایت رهبران دو کشور اشاره دارد.

دبیر کل مجمع کشورهای صادرکننده گاز درباره سفر رئیس‌ جمهور ترکیه به تهران نیز خاطرنشان کرد: دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌ جمهور ترکیه از ایران فرصتی تاریخی برای حل برخی مسائل است. این دو کشور مهم منطقه باید دوست باشند؛ زیرا آن‌ ها دارای توانایی‌ ها و پتانسیل‌ های فراوانی هستند.

منبع: ایلنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24