Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بیست‌وهفتمین نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» صبح امروز به منظور تشریح ظرفیت‌های شرکت «لیزینگ ایران و شرق» برگزار شد.

یک دیدار، یک عرضه؛ با «ولشرق» بیشتر آشنا شوید

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ «ولشرق» نمادی است که به زودی در بازار فرابورس عرضه اولیه خواهد شد. فرابورس اعلام کرد تمام تلاش خود را برای عرضه این سهم تا پایان هفته انجام می دهد.

صافدل، مدیرعامل لیزینگ ایران و شرق در این نشست درباره شرکت گفت: 10 درصد از سهام لیزینگ ایران شرق عرضه می شود، اگر نیاز به عرضه بیشتری بود با توجه به تقاضای بازار عرضه می کنیم.

وی ادامه داد: کار بازارگردانی سهم توسط سهامدار عمده حتما انجام می شود. با کاهش نرخ سودبانکی ما سطح تخفیف خود را افزایش می دهیم.

مدیرعامل ولشرق گفت: شرکت در سال مالی منتهی به ٣٠ آذرماه ٩٦ رقم ٣٥٦ ریال سود به ازای هر سهم پیش بینی کرده که از این میزان در ٦ ماهه منتهی به ٣١ خردادماه ١٦٣ ریال را پوشش داده است.

وی همچنین خبر از قصد شرکت برای افزایش سرمایه در آینده داد اما اعلام کرد جزئیات این افزایش سرمایه هنوز مشخص نیست.

خبر تکمیلی...

محمد تقی صافدل ، مدیر عامل شرکت لیزینگ  ایران و شرق  گفت: شرکت لیزینگ ایران و شرق  فعالیت عملیاتی خود را در حوزه لیزینگ ساختمان  انواع خودرو های سنگین، ماشین آلات صنعتی و تجهیزات، تجهیزات بیمارستانی ،آزمایشگاهی و پزشکی و ماشین آلات اداری متمرکز نموده است.

وی در خصوص بازار های هدف این شرکت گفت: فرآیند بازار یابی شمامل تقسیم بندی بازار، انتخاب بازار هدف و ایجاد جایگاه در بازار های هدف می باشد که ورود به این بازار ها نیازمند برنامه بازار یابی بر اساس آمیخته باازر یابی می باشد. با بررسی پرتفوی تسهیلات اعطایی در دوسال گذشته مشخص گردید که عمده فعالیت شرکت در زمینه ارائه تسهیلات به منظور خرید دفتر کار بوده است.

به گفته وی ، ولی با در نظر گرفتن رکود در بخش مسکن و سیاست های اجرایی در راستای حفظ حوضه موجود و با بررسی پیش بینی ها در این زمینه و از طرف دیگر  با در نظر گرفتن پتانسیل در بازار های دیگر نظیر تجهیزات پزشکی ، تولیدی و صنعتی شرکت سیاست های خود را دز زمینه شناخت بازار های فوق و نفوذ در این بازار ها و مذاکره با قطب های اصلی در این زمینه آغاز نموده است.

او در مورد برنامه عرضه این شرکت گفت: 10درصد از سهام لیزینگ ایران شرق عرضه می شود.اگر نیاز به عرضه بیشتری بود با توجه به تقاضای بازار عرضه می کنیم.تا 6 ماهه اول  با توجه به تقاضای بازار 10درصد دیگر عرضه می کنیم.

به گفته وی، کار بازارگردانی سهم توسط سهامدار عمده حتما انجام می شود.با کاهش نرخ سودبانکی ما سطح تخفیف خود را افزایش می دهیم این اتفاق در گذشته نیز رخ داده و ما با کاهش نرخ سود مواجه شده ایم.

وی افزود: شرکت در سال مالی منتهی به ٣٠ آذرماه ٩٦ رقم ٣٥٦ ریال سود به ازای هر سهم پیش بینی کرده که از این میزان در ٦ ماهه منتهی به ٣١ خردادماه ١٦٣ ریال را پوشش داده است.

مدیر عامل شرکت در خصوص احتمال برنامه افزایش سرمایه شرکت گفت: شرکت بعد از عرضه و در آینده برنامه افزایش سرمایه دارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24