Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

خدمات خود به ایرانی ها را تا آن زمان ادامه می دهیم... پاول دوروف، مدیر عامل و بنیان‌ گذار تلگرام، در کانال تلگرامی خود نوشت: من کارشناس امور ایران نیستم، اما یک چیز در مورد این کشور را می فهمم. با وجود بحث های فراوان در میان سیاسیون در مورد تلگرام و اینترنت، ایران تلگرام را فیلتر نخواهد کرد...

مدیر عامل تلگرام: ایران تلگرام را فیلتر نخواهد کرد / سیاست ما هم تغییری نمی کند / امیدوارم روزی در ایران دفتر باز کنیم

بورس24 : پاول دوروف شب گذشته با انتشار مطلبی در کانال خود اعلام کرد که با وجود اعلام جرم دادستانی، سیاست تلگرام در قبال ایران تغییری نمی‌ کند.

پاول دوروف، مدیر عامل و بنیان‌ گذار تلگرام، اخیرا مطلبی در کانال تلگرام خود منتشر کرد که در آن به تشریح سیاست‌ های این سرویس در قبال ایران و روسیه پرداخته است. 

بر اساس اطلاعات ارائه‌ شده توسط دوروف، سیاست کاری و عملکرد تلگرام در قبال ایران و روسیه که پاول دوروف در آن‌ ها تحت تعقیب قرار گرفته است، تغییری پیدا نمی‌ کند.

دوروف با اشاره به تاریخ کهن و فرهنگ غنی ایران، کشورمان را به‌عنوان یکی از مناطق جذاب برای سفر معرفی کرده است؛ حال آن که با توجه به تحت تعقیب قرار گرفتن وی به دلیل اعلام جرم دادستانی، سفر نکردن به ایران را مشکل چندان بزرگی نمی‌ داند.

دوروف به این نکته اشاره کرده است که سرویس تلگرام در ایران بیش از ۴۰ میلیون کاربر دارد که می‌ توانند روزانه اخبار جدید و پیام‌ های خود را به‌ صورت امن در تلگرام دریافت کنند.

وی افزود: من کارشناس امور ایران نیستم، اما یک چیز در مورد این کشور را می فهمم. با وجود بحث های فراوان در میان سیاسیون در مورد تلگرام و اینترنت، ایران تلگرام را فیلتر نخواهد کرد.

دوروف خاطرنشان کرد: به نظرم ایران در حال حرکت در ریلی درست و فراهم سازی فضایی باز است.

وی اضافه کرد: امیدوارم روزی به نقطه ای برسیم که در ایران و روسیه دفتر باز کنیم. تا آن زمان به ارائه خدمات به کاربران در این کشورها ادامه می دهیم.

منبع: زومیت 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24