Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

این شرکت در راستای توجه به نیازهای به روز بخش کشاورزی و با هدف تولید کود های جدید و با ارزش افزوده، تولید کودهای متنوع و مخلوط را در راهبردهای وظیفه ای خود لحاظ کرده است.

تولید محصولی جدید در کشور توسط پتروشیمی شیراز

به گزارش بورس24 به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز در راستای سیاست های کلان کشور و سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال، شرکت پتروشیمی شیراز با همت کارکنان متعهد خود برای اولین بار موفق به تولید کود مایع اوره - آمونیوم نیترات (UAN ) در داخل کشور شد.

این شرکت در راستای توجه به نیازهای به روز بخش کشاورزی و با هدف تولید کود های جدید و با ارزش افزوده، تولید کودهای متنوع و مخلوط را در راهبردهای وظیفه ای خود لحاظ کرده و برهمین اساس اقدام به تولید کود مایع ازته UAN نموده است.

تولید این محصول در شرکت هایی که همزمان دارای دو واحد اوره و نیترات آمونیوم در کنار هم می باشند، از لحاظ فنی امکان پذیرتر است.

در میان شرکت های موجود در منطقه خلیج فارس، پتروشیمی شیراز به طور انحصاری دارای این توانایی می باشد.

کود مایع ازته UAN تولیدی این شرکت دارای منافع و مزایای متعددی نظیر قابلیت جذب بهتر در زمین های کشاورزی، وجود همزمان نیتروژن به دو فرم آمونیاکی و نیتراتی، ایمنی کامل در حمل و نقل و انبار داری، ضایعات کمتر، ضریب شوری پایین تر، امکان پذیری افزودن سموم کشاورزی و سایر ریز مغذی ها و استفاده از زیر ساخت های آبیاری قطره ای جهت توزیع در زمین و همچنین مزیت رقابتی بهتر جهت استفاده در شرایط خشکسالی می باشد .

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24