Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

یاسر فلاح ، مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص همایش بازار سرمایه ایران به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: دلیل انتخاب همایش بین المللی این بوده که جذابیت های در بازار سرمایه را معرفی نمائیم. چرا که بسیاری از سرمایه گذاران خارجی با بازار سرمایه ایران آشنا نیستند و نمی دانند که شرایط سرمایه گذاری در بورس ایران چگونه است...

جزئیات برگزاری همایش ‌بین المللی «بازار سرمایه ایران» در حاشیه «کیش اینوکس» اعلام شد

بورس24 : چهارمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کیش موسوم به «کیش اینوکس» در حالی آبان ماه جاری آغاز می‌شود که همزمان با این رویداد همایش ‌بین المللی «سرمایه گذاری و توسعه ایران» نیز در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می‌شود. در این همایش که از برخی کشورهای خارجی نیز دعوت به عمل آمده ، فرصت شناخت بیشتر و نحوه سرمایه گذاری در بورس تهران به وجود آمده است.

یاسر فلاح ، مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص همایش «iran capital market higher diversity, higher  «returnبه خبرنگار بورس24 گفت: دلیل انتخاب همایش بین المللی این بوده که جذابیت های در بازار سرمایه را معرفی نمائیم. چرا که بسیاری از سرمایه گذاران خارجی با بازار سرمایه ایران آشنا نیستند و نمی دانند که شرایط سرمایه گذاری در بورس ایران چگونه است.

وی ادامه داد : بسیاری از کشورهای اطراف و همسایه علاقه مند به سرمایه گذاری در بازار سرماه ایران هستند. البته یکی از موارد جذابیت سرمایه گذاری در بورس ایران تنوع در انواع اوراق ازجمله بدهی، سهام و صندوق های سرمایه گذاری است.

به گفته وی ، در واقع تنوع در سرمایه گذاری موجب پوشش ریسک شده و سرمایه گذاران خارجی با اطمینان خاطر بیشتری وارد این بازار مالی می شوند.

فلاح با بیان این که مدعوین این همایش از کشورهای خارجی هم هستند ،گفت: از کشور های زیادی که با آن ها ارتباط داشتیم، برای این همایش دعوت کرده ایم. برای حضور در این همایش از کشورهای آلمان، کره جنوبی، اندونزی، قزاقستان، روسیه، انگلیس، پاکستان و عمان دعوت شده ، که در این همایش شرکت نمایند. البته سرمایه گذاران عمومی و چند ملیتی نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

وی گفت: با توجه به این که شرایط منطقه آزاد کیش برای تردد فعالان خارجی راحت تر است و نیازی به ویزا ندارد، تصمیم گرفته شد که این همایش را در چهارمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه کیش، در منطقه آزاد کیش برگزار کنیم.

فلاح ادامه داد: از چند سفیر حاضر در ایران نیز دعوت شده که به عنوان سخنران نمایندگان کشورها حضور داشته باشند و این فرصت های سرمایه گذاری را به همتایان خود در بورس کشورهای مبدا انتقال دهند.

مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در این همایش همه ارکان بازار سرمایه نیز حضور خواهند داشت. ناشرین هم به عنوان بنگاه اقتصادی می توانند ، در این همایش شرکت نمایند. سازمان بورس هم به عنوان حامی این همایش در برنامه ها شرکت می کند و اقداماتی را انجام می دهد.

وی افزود: البته برخی از افرادی که برای همایش دعوت شده اند، ابراز علاقه کرده اند که در نمایشگاه کیش هم غرفه داشته باشند.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24