Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

ارسلان فتحی پور مدیر عامل ایران ترانسفو و سهامدار عمده «برانسفو» در جمع اهالی بازار سهام در اظهاراتی گفت: شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان یکی از شرکت های زیر مجموعه ایران ترانسفو بوده که موفق عمل کرده است، ایران ترانسفو ‌با مشکل مطالبات دولتی رو به رو بوده است، همچنین بدهکاری های زیادی نیز داشته است، اما با تلاش مسئولین این موضوعات رفع شده و ما توانستیم هزینه های مالی خود را نیز به شدت کاهش دهیم...

«برانسفو» معارفه شد / احتمال عرضه در روز چهارشنبه

بورس24 : مراسم معارفه «برانسفو» با سرمایه 50 میلیارد تومان هم اکنون در حال برگزاری است. در حاشیه برگزاری این جلسه اعلام شد که احتمالا سهم در روز چهارشنبه همین هفته عرضه می شود.

به گزارش بورس24 ،ارسلان فتحی پور مدیر عامل ایران ترانسفو و سهامدار عمده «برانسفو» در جمع اهالی بازار سهام در اظهاراتی گفت: شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان یکی از شرکت های زیر مجموعه ایران ترانسفو بوده که موفق عمل کرده است، ایران ترانسفو ‌با مشکل مطالبات دولتی رو به رو بوده است، همچنین بدهکاری های زیادی نیز داشته است، اما با تلاش مسئولین این موضوعات رفع شده و ما توانستیم هزینه های مالی خود را نیز به شدت کاهش دهیم.

وی گفت: ما در نظر داریم تا کم کم زیر مجموعه ها را وارد بورس کنیم تا منجر به تامین مالی و شفافیت شود.

به گفته وی، ایران ترانسفو توانست از انتشار اوراق دولتی استفاده کند، این در حالی بود که این امکان وجود نداشت و تلاش های زیادی در این خصوص صورت گرفت.

مدیر عامل «بترانس» افزود: شرکت ترانسفورماتور زنگان از بهترین شرکت های ما بوده و اقدام به تولید ترانسفورماتور توزیع و فوق توزیع می کند، اخیرا مذاکراتی با کشور عمان برای صادرات ترانس های خشک از طریق این شرکت صورت گرفته است که بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.

فکور مدیر عامل شرکت توزیع زنگان هم در این جلسه گفت: شرکت توزیع زنگان تنها شرکت توزیع نیست و مرزهای توزیع را در نوردیده، این شرکت، یک شرکت فوق توزیع کار به حساب می آید، شرکت به تولید انواع ترانسفورماتورهای روغنی، خشک و رزین است، همچنین قطعات و لوازم الکتریکی نیز تولید می شود.

وی ادامه داد: ظرفیت شرکت هم برای انواع ترانسفورماتورهای توزیع تا ۴۵۰۰۰ دستگاه در سه شیفت یا ۴۰۰۰ مگاولت آمپر در طول یک سال است. برق های منطقه ای سراسر کشور، شرکت های توزیع، متروها، فرودگاه ها شهرک های مسکونی و‌ مجتمع های تجاری جزو مشتریان ما محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: صادرات ما اغلب به عراق، سوریه، افغانستان، سریلانکا و ونزوئلا است. ماشین آلات شرکت عمدتا از آلمان اروپای غربی و شرکت زیمنس تامین می شود. یکی از نقاط قوت توزیع زنگان تولید انواع ترانسفورماتور است؛ ما توانایی طراحی هر گونه سفارشی را داریم.

مدیر عامل «برانسفو» ادامه داد: شرکت در سال ۹۵ بنا به دلایل بیرونی با افت تولید رو‌ به رو بود ، اما سال ۹۶ این شرکت توانست عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

وی گفت : توزیع زنگان در ۶ ماهه ۹۶ توانسته تولید خود را به اندازه ۶۸ درصد پوشش دهد. فروش شرکت نیز در ۶ ماهه با پوشش ۵۵ درصدی بودجه رو به رو بوده که جهش ۶۹ درصدی نسبت ۶ ماهه به سال گذشته را نشان می دهد.

او گفت: روند صادرات شرکت هم از هم اکنون نیز در حال رشد است و بازار عراق و سوریه بازارهای خوبی برای ما محسوب می شوند.

فکور گفت: شرکت در سه حوزه نرمال، ویژه و صادراتی سفارش دارد که برنامه شرکت توزیع زنگان برای سفارش نرمال در سال ۹۶ تعداد ۲۹۷۵۱ دستگاه است، در حوزه سفارش ویژه نیز پیش بینی فروش ۸۵۰ میلیارد ریالی برای سال ۹۶ می رود که تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیارد آن انجام شده است. ضمن این که بازارهای جدید نیز ایجاد خواهد شد.

وی افزود : در حوزه سفارش صادراتی پیش بینی صادرات حداقل ۱۵ میلیون دلار از ابتدای سال ۲۰۱۸ برای بازار عراق می رود. برای صادرات به بازار سوریه نیز خطوط اعتباری ایجاد شده به گونه ای که در وهله اول فروش ۲۰۰ میلیون دلاری به این کشور پیش بینی می شود.

خبر تکمیلی: 

جلسه معارفه شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان با نماد «برانسفو» با حضور فعالان بازار سرمایه، اعضای هیات مدیره شرکت و اصحاب رسانه عصر امروز در تهران برگزار شد، در ابتدای جلسه ارسلان فتحی پور مدیر عامل ایران ترانسفو و سهامدار هکده این شرکت تازه وارد گفت: شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان یکی از شرکت های زیر مجموعه ایران ترانسفو بوده که موفق عمل کرده است، ایران ترانسفو ‌با مشکل مطالبات دولتی رو به رو بوده است، همچنین بدهکاری های زیادی نیز داشته است، اما با تلاش مسئولین این موضوعات رفع شده و ما توانستیم هزینه های مالی خود را نیز به شدت کاهش دهیم.

او گفت: ما در نظر داریم تا کم کم زیر محموعه ها را وارد بورس کنیم تا منجر به تامین مالی و شفافیت شود.

وی ادامه داد: ایران ترانسفو توانست از انتشار اوراق دولتی استفاده کند این در حالی بود که این امکان وجود نداشت و تلاش های زیادی در این خصوص صورت گرفت.

وی افزود: شرکت ترانسفورماتور زنگان از بهترین شرکت های ما بوده و اقدام به تولید ترانسفورماتور توزیع و فوق توزیع می کند، اخیرا مذاکراتی با کشور عمان برای صادرات ترانس های خشک از طریق این شرکت صورت گرفته است که بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.

در ادامه جلسه فکور مدیر عامل شرکت در خصوص شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان بیان داشت: شرکت توزیع زنگان تنها شرکت توزیع نیست و مرزهای توزیع را در نوردیده، این شرکت، یک شرکت فوق توزیع کار به حساب می آید، کار شرکت تولید انواع ترانسفورماتورهای روغنی، خشک و رزین است، همچنین قطعات و لوازم الکتریکی نیز تولید می کند.

وی گفت: ظرفیت شرکت برای انواع ترانسفورماتورهای توزیع تا ۴۵۰۰۰ دستگاه در سه شیفت یا ۴۰۰۰ مگاولت آمپر در طول یکسال است. برق های منطقه ای سراسر کشور، شرکت های توزیع، متروها، فرودگاه ها شهرک های مسکونی و‌ مجتمع های تجاری جزو مشتریان ما محسوب می شوند.

وی افزود: صادرات ما اغلب به عراق، سوریه،  افغانستان، سیریلانکاو ونزوئلا است. ماشین آلات شرکت هم عمدتا از آلمان اروپای غربی و شرکت زیمنس تامین می شود. یکی از نقاط قوت توزیع زنگان تولید انواع ترانسفورماتور است ما توانایی طراحی هر گونه سفارشی را داریم.

فکور تصریح کرد: شرکت در سال ۹۵ بنا به دلایل بیرونی با افت تولید رو‌ به رو بود اما سال ۹۶ این شرکت توانست عملکرد خوبی را ا خود نشان دهد. 

وی گفت: توزیع زنگان در ۷ ماهه ۹۶ توانسته تولید خود را به اندازه ۶۸ درصد پوشش دهد. فروش شرکت نیز در ۶ ماهه با پوشش ۵۵ درصدی بودجه رو به رو بوده که جهش ۶۹ درصدی نسبت ۷ ماهه به سال گذشته را نشان می دهد.

وی ادامه داد: روند صادرات از هم اکنون نیز در حال رشد است، بازار عراق و سوریه بازارهای خوبی برای ما محسوب می شوند. مدیر عامل این شرکت بیان داشت: شرکت در سه حوزه نرمال، ویژه و صادراتی سفارش دارد که برنامه شرکت توزیع زنگان برای سفارش نرمال در سال ۹۶ تعداد ۲۹۷۵۱ دستگاه است، در حوزه سفارش ویژه نیز پیش بینی فروش ۸۵۰ میلیارد ریالی برای سال ۹۶ می رود که تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیارد آن انجام شده است. ضمن اینکه بازارهای جدید نیز ایجاد خواهد شد.

وی عنوان کرد: در حوزه سفارش صادراتی پیش بینی صادرات حداقل ۱۵ میلیون دلار از ابتدای سال ۲۰۱۸ برای بازار عراق می رود.برای صادرات به بازار سوریه نیز خطوط اعتباری ایجاد شده به گونه ای که در وهله اول فروش ۲۰۰ میلیون دلاری به این کشور پیش بینی می شود.

در ادامه جعفری معاون مالی و اقتصادی شرکت گفت: شرکت توزیع زنگان هیچ‌گونه افزایش نرخی نداشته و افزایش فروش شرکت ناشی از افزایش حجم فروش بوده است.

وی افزود: شرکت تلاش می کند تا ظرفیت خود را رشد دهد.ما هیچ مناقصه ای را از دست نداده ایم و موفقیت های زیادی را کسب کرده ایم. این شرکت هیچ گونه تسهیلات مالی گران قیمت را نگرفته و زیر بار هزینه های مالی سنگین نرفته است.

وی تصریح کرد: دولت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اسناد خزانه را منتشر خواهد کرد که برای شرکت هایی همچون توزیع زنگان برای افزایش وصول مطالبات و کاهش هزینه ها بسیار مفید است. 

گفتنی است، این شرکت احتمالا روز چهارشنبه در بورس عرضه شود. 

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24