Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

امروز پس از این که وزیر نفت عراق اعلام کرد، اوپک و سایر تولیدکنندگان نفت در نظر دارند، برای از بین بردن اشباع بازارهای جهانی، کاهش تولید خود را تمدید و حتی تعمیق کنند، قیمت جهانی نفت بالا رفت...

افزایش نرخ جهانی نفت به دنبال اظهارات اوپکی وزیر نفت عراق

بورس24 : امروز پس از این که وزیر نفت عراق اعلام کرد، اوپک و سایر تولیدکنندگان نفت در نظر دارند، برای از بین بردن اشباع بازارهای جهانی، کاهش تولید خود را تمدید و حتی تعمیق کنند، قیمت نفت بالا رفت. 

روز چهارشنبه پس از این که وزیر نفت عراق اعلام کرد که اوپک و سایر تولیدکنندگان نفت در نظر دارند برای از بین بردن اشباع بازارهای جهانی کاهش تولید خود را تمدید و حتی تعمیق کنند، و در همین زمان گزارشات نشان داد نفت ذخیره انبارهای آمریکا کمتر از آن چه انتظار می‌ رفت افزایش یافته است، قیمت نفت بالا رفت.

قیمت نفت خام نیمه سنگین تگزاس غرب آمریکا با ۳۳ سنت یا ۰.۶ درصد افزایش به ۴۹.۷۸ دلار برای هر بشکه رسید. قیمت نفت برنت هم با ۲۲ سنت یا ۰.۴ درصد افزایش به ۵۵.۳۷ دلار برای هر بشکه رسید.

جبار اللعیبی در کنفرانس انرژی امارات متحده عربی در روز سه‌ شنبه گفت: درحالی که اعضای اوپک و سایر تولید کنندگان درحال بررسی گزینه‌ های مختلف شامل تمدید توافق کاهش تولید برای چند ماه دیگر هستند، هنوز نمی‌ توان به طور قطعی در مورد این که پس از اتمام تاریخ توافق در ماه مارچ، چه اتفاقی خواهد افتاد، نظری داد.

اللعیبی ادامه داد: برخی از تولید کنندگان فکر می‌ کنند که توافق باید ۳ تا ۴ ماه تمدید شود، بقیه تولید کنندگان می‌ خواهند که این توافق تا پایان ۲۰۱۸ ادامه پیدا کند، در حالی‌ که برخی از اعضا نظیر اکوادر و عراق فکر می‌ کنند که توافق باید یک دوره کامل دیگر تمدید شود.

منبع: پول نیوز 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24