Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیر عامل: تمام تولید مجموعه ما صادراتی است / هیچ نگرانی بابت تحقق بودجه نداریم/ افزایش سرمایه هم می دهیم عبدالرسول ترکمانی مدیر عامل شرکت ریشمک شرکتی که نخستین ماه مهر فرابورسی می شود، در ٢٦ امین نشست، یک دیدار یک عرضه، در شرکت فرابورس ایران در خصوص عملکرد این شرکت در جمع خبرنگاران و فعالان بازار سرمایه با اشاره به این موضوع که تولیدات ریشمک به کشور های اروپایی از جمله آلمان ، ایتالیا، انگلیس و ... صادر می شود، در ادامه سخنان خود گفت...

پاسخ مثبت بازارهای جهانی به کیفیت تولیدات ریشمک

بورس24 : مدیر عامل ریشمک شرکتی که اول مهر ماه در فرابورس عرضه اولیه خواهد شد، در ٢٦ امین نشست یک دیدار یک عرضه، در شرکت فرابورس ایران در خصوص عملکرد این شرکت در جمع خبرنگاران و فعالان بازار سرمایه توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، عبدالرسول ترکمانی در ابتدای جلسه در خصوص معنی نام این شرکت گفت: ریشمک از ترکیب ریش به معنی ریشه و مک به معنی شیرین بیان تشکیل شده است و تخصص این شرکت در زمینه تولید پودر و عصاره جامد شیرین بیان است. 

وی ادامه داد: این محصول در تولید انواع شیرینی و شکلات، نوشابه و ترکیبات دارویی و آرایشی کاربرد دارد و عمده تولیدات ما صادراتی است. ترکمانی گفت: شرکت زرقان زیر مجموعه ریشمک هم به تولید عصاره و پودر شیرین بیان مشغول است.

او ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه شرکت اصلی در مرکز شهر شیراز قرار دارد، برنامه انتقال کارخانه در دستور کار است و واحد جدید در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: کارخانه جدید در زمینی به مساحت ١١ هکتار در ٤٠ کیلومتری شهر شیراز واقع است و ظرفیت تولید سالانه ٣٠٠٠ تن در قالب دو خط تولیدی فعال خواهد شد.

او گفت: یک خط تولید مجموعه با ماشین آلات جدید خواهد بود و پس از راه اندازی این خط، خط فعلی به محل جدید منتقل خواهد شد، خط فعلی با تکنولوژی آمریکا و ماشین آلات هلندی است و محصولات با کیفیت بسیار خوبی تولید می کند، کیفیت تولیدات مجموعه ریشمک در بازار های جهانی مورد تایید است.

مدیر عامل ریشمک گفت: تاکنون ١٨ میلیارد تومان برای احداث واحد جدید سرمایه گذاری شده و محل تامین اعتبار هم فروش کارخانه فعلی است، به ارزش ٥٠ میلیارد تومان که به سهامدار عمده واگذار شده است.

وی در خصوص توقف احتمالی تولید در هنگام جابجایی هم گفت: در درجه اول واحد زرقان تولید خواهد داشت و ضمنا تولید واحد اول تا زمان راه اندازی تولید کارهانه جدید ادامه خواهد داشت و در سال مالی جاری تاکنون ١٠٠٠ تن تولید محقق شده است و نگرانی ای از بابت تحقق بودجه نداریم.

مدیر عامل ریشمک در خصوص علت واردات ریشه شیرین بیان هم گفت: تولید این ریشه بیشتر در استان فارس است و برای آنکه دلالان بازار خرید ماده اولیه را داغ نکنند اقدام به واردات می کنیم تا هزینه های تولید ما افزایش نیابد.  

ترکمانی همچنین در خصوص برنامه افزایش سرمایه و مقاصد صادراتی هم گفت: برای افزایش سرمایه برنامه داریم و پس از اخذ مجوز های لازم این کارعملیاتی خواهد شد. 

وی تصریح کرد: تولیدات ما به کشور های اروپایی از جمله آلمان ، ایتالیا، انگلیس و ... صادر می شود و تقریبا تمام تولید مجموعه صادراتی است، تولیدات ما ابتدا به دبی صادر و پس از تغییراتی در بسته بندی به مقاصد صادراتی مد نظر منتقل می شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24